• De stelling van vandaag luidt:
    Nederland wordt steeds luier.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens, mijn bijdrage daaraan is gigantisch.:'D


    everything, in time

    DarkAngelA schreef:
    Oneens, wij mensen zijn niet lui maar wij maken het leven juist makelijker zodat we minder hoeven te doen en we sporten, bewegen enz genoeg.

    Wat versta jij dan onder lui? Het jezelf gemakkelijker maken is toch juist luiheid?
    En niet iedereen sport en beweegt genoeg. Mensen gaan steeds vaker met de auto, tot aan de meest korte afstanden aan toe. Er zijn genoeg mensen die niet sporten en overgewicht hebben.

    Ik ben het met de stelling eens, vooral als ik om me heen kijk. Neem het schoolsysteem nou. Ik moest bijna naar vmbo-t, want de leraren waren bang dat ik havo niet zou halen. En in plaats van mij een kans te geven (want ik haalde wel ruime voldoendes), wilden ze me per se naar vmbo-t sturen. Dat is niet gelukt en nu doe ik havo met 2 vingers in mijn neus. En ik ben heus niet de enige. Er zijn er genoeg die naar vmbo worden gestuurd om zulke redenen. Mijn moeder (die is autorij-instructrice) die heeft genoeg leerlingen in de auto gehad met zulke verhalen.
    Om dan nog maar niet de spreken over de gemechaniseerde industrie, de auto's, de computer etc.
    Wij maken ons leven zo gemakkelijk mogen en dat is juist onze luiheid.


    To live would be an awfully big adventure

    Hell yeah, eens


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Niet alleen Nederland. Iedereen wordt gewoon lui, België dus ook.
    Eens dus.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Ertussen in.

    We proberen wel voor alles de makelijkste weg te maken.
    Maar noem je 2de worden op het wk lui??


    Firm believer of all that is magic

    Suusijsje schreef:
    Eens, mijn bijdrage daaraan is gigantisch.:'D


    Opgeven is geen optie.

    Eens.
    Er komt binnenkort een koelkast uit met een ingebouwde telefoon erin. Als je in je kamer zit en je wilt weten of er nog frisdrank is bel je gewoon naar je koelkast en die scant alles dan en kijkt of er nog frisdrank is.
    Maar goed, het ligt er natuurlijk ook aan wat voor persoon je bent(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Major schreef:
    Ik zou 't niet weten, ik woon niet in Nederland.

    Sadistic schreef:
    Eens. Alles moet maar makkelijker en er moet meer bijkomen om het makkelijker te maken. (Bijna) tot het onzinne toe...:Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Klopt.


    -

    eens, zeker als ik naar mijn klas kijk, de helft is te lui om dit jaar over te gaan.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Major schreef:
    Ik zou 't niet weten, ik woon niet in Nederland.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Assassin schreef:
    Ik wel (cat)

    Taylortubbie schreef:
    Eens.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SpookyAthena schreef:
    als ik naar mezelf kijk zeg ik eens,
    maar het ligt natuurlijk ook aan wat voor persoon je bent.


    To infinity and beyond •