• halo mensen,

    ik en een (zogenaamde) vriendin van me hebben ruzie.
    teminste zo noemt zij dat.
    ik wil graag jullie mening horen (A).
    en ja ik zit nog op de basis school en om mogelijken verwaringen e verkomen onze school is heel klein groep 6/7/8 zit samen in 1 groep en is maar 20 leerlingen klein XDik zit in groep 8

    wij (de hele groep) mochten naar buiten.
    buiten rent de (zogenaamde) vriendin naar een schommel.
    daar gaat ze hyeel chagi naar de grond zitten staren.
    dus (zoals een normale criend/vriendin zou doen) loop ik naar haar toe.
    "wat is er" vraag ik.
    "niks" en ze kijkt me boos aan.
    dus ik vraag "waarom? ben je boos"
    "nou, ik mag me mening niet geven van jou" (heel kinderachtig -.-).
    ik dacht dus echt kleuter.
    wij hadden namelijk (hiervoor) een discussie over dat een zangeres lelijk as of niet waardoor ik (ja ik geef het toe) net iets te hard door de klas schreeuwde "echt niet!"
    (weer in het nu)
    "jezus kom op zeg ik kom alleen maar vragen wat er aan de hand is" zeg ik.
    "ja jij komt toch naar mij toe" zegt zij.
    "dus, dat doen echte vrienden normaal!" ik loop weg.
    later hoor ik dus van een jongen uit mijn klas dat ze zij dat ik homo ben.
    (en dat is dus eigenlijk het ergste waar mee je (voor mij) kan schelden)
    sorry dat het zo lang is top als je dit hlemaal hebt gelezen.

    wat is jullie meningZ???

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 22:34 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mijn mening is eerlijk gezegd dat dit helemaal nergens over gaat hahaha :P. Maak het gewoon weer goed, dat kan nog op die leeftijd ;)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Mijn mening is eerlijk gezegd dat dit helemaal nergens over gaat hahaha :P. Maak het gewoon weer goed, dat kan nog op die leeftijd ;)


    hahaha het gaat ook nergens over hoor.
    maar het feit dat ze me voor gay uitscheld heeft me wel geraakt!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Waarom is homo uitschelden zo erg?

    Ik denk dat je haar gewoon met rust moet laten. Soms moet je je niet met alles bemoeien,dat kan heel irritant zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    noatje schreef:
    (...)

    hahaha het gaat ook nergens over hoor.
    maar het feit dat ze me voor gay uitscheld heeft me wel geraakt!
    Volgens mij, en dat is alleen maar mijn idee hoor, weet ze nog niet eens precies wat dat inhoud ;) Maak je niet zo een zorgen joh, komt wel goed :)


    Life is hard and then we die

    laaat het even lekker, en waarschijnlijk is het maandag allemaal weer overgewaaid.


    Better hurt feelings than no feelings at all

    Zeg gewoon dat ze d'r mening mag geven, maar jij de jouwe ook.
    En dat ze daar maar mee moet leven.

    Zo'n 'ruzies' had ik ook op de basisschool, heel veel (;


    Me so good.

    StJimmy schreef:
    Waarom is homo uitschelden zo erg?

    Ik denk dat je haar gewoon met rust moet laten. Soms moet je je niet met alles bemoeien,dat kan heel irritant zijn.


    nee het ging om mij.
    snap je?
    en (ja dat is mijn eigen besluit geweest) ik lang haar heb (en ik ben een jongen) en ik kleed me net iets anders dan andere.
    word ik nogal vaak uitgescholden voor meisje/homo en als je zogenaamd beste vriendin je uitscheld met homo raakt me dat.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    yoelleb schreef:
    laaat het even lekker, en waarschijnlijk is het maandag allemaal weer overgewaaid.


    hahah ik heb het er een beetje laat opgezet et is namelijk vorige week vrijdag al aan de gang :S


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    FF voor de duidelijkheid het ging niet om het kleine ruzietje maar om het uitschelden


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    FF voor de duidelijkheid het ging niet om het kleine ruzietje maar om het uitschelden

    terugschelden
    Zeg haar eerlijk dat je het gemeen van haar vind en dat ze haar mond moet houden. Als jij geen homo bent, zeg haar dan gewoon dat ze geen reden heeft dat te zeggen? Aangezien je zei dat je niet homo bent(;
    Ik ben ook eens door een goede vriendin uitgescholden voor iets wat pijn deed, schelden helpt niet ('; en elkaar slaan ook niet xd
    Dus praat het samen uit (:


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    terugschelden
    Zeg haar eerlijk dat je het gemeen van haar vind en dat ze haar mond moet houden. Als jij geen homo bent, zeg haar dan gewoon dat ze geen reden heeft dat te zeggen? Aangezien je zei dat je niet homo bent(;
    Ik ben ook eens door een goede vriendin uitgescholden voor iets wat pijn deed, schelden helpt niet ('; en elkaar slaan ook niet xd
    Dus praat het samen uit (:


    jups zoiets was ik van plan X3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Je schrijftaal is echt beroert? :8


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik kan bijna niks lezen van wat je typt, niet goed iig.
    En ben jij een jongen of een meisje?

    iig vind ik dit nergens op slaan, echt zo'n basisschool discussie.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    iGranger schreef:
    Je schrijftaal is echt beroert? :8

    ik kan het gewoon normaal lezen?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)
    ik kan het gewoon normaal lezen?

    Ze zegt ook niet dat je het niet kan lezen, maar dat de manier van schrijven beroerd is. xI


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333