Nou, ik heb een vriendin. Ze is heel stil enzo, praat met bijna niemand. Ik ben er wel altijd voor haar, want ik weet dat ze problemen heeft. Ze is niet echt meisjes-achtig enzo, maar toch.
Dan hoor ik opeens van alle kanten en van andere vriendinnen van mij dat ze bi-seksueel is... En dat nog wel op 1 april, dus ik dacht dat het een grapje was. x'D Maar de volgende dag hetzelfde verhaal. Zeggen ze dat ze op mij valt, (nee, ik ben niet bi), en dat ze overal mijn naam met hartjes heeft getekent in haar agenda.
Toen ik dat hoorde schrok ik wel. Ik vroeg toen of ik even in haar agenda mocht kijken, ze dacht dat ik huiswerk ging opzoeken, en het bleek nog waar te zijn ook. =S Iedereen haar pesten enzo. Toen we alleen waren vroeg ik aan haar op ze op jongens viel, (gewoon voor de gein). Maar ze gaf geen antwoord en nu begin ik het toch een beetje eng te vinden enzo, want ze is best wel klef. Maarja, hoe zouden jullie ermee omgaan?
Misschien stel ik me aan, maar ik wil er gewoon zeker van zijn, het is toch anders...
"I'm a loser, that means I've been lost before."