• Nou, ik heb een vriendin. Ze is heel stil enzo, praat met bijna niemand. Ik ben er wel altijd voor haar, want ik weet dat ze problemen heeft. Ze is niet echt meisjes-achtig enzo, maar toch. :3 Dan hoor ik opeens van alle kanten en van andere vriendinnen van mij dat ze bi-seksueel is... En dat nog wel op 1 april, dus ik dacht dat het een grapje was. x'D Maar de volgende dag hetzelfde verhaal. Zeggen ze dat ze op mij valt, (nee, ik ben niet bi), en dat ze overal mijn naam met hartjes heeft getekent in haar agenda. o.O Toen ik dat hoorde schrok ik wel. Ik vroeg toen of ik even in haar agenda mocht kijken, ze dacht dat ik huiswerk ging opzoeken, en het bleek nog waar te zijn ook. =S Iedereen haar pesten enzo. Toen we alleen waren vroeg ik aan haar op ze op jongens viel, (gewoon voor de gein). Maar ze gaf geen antwoord en nu begin ik het toch een beetje eng te vinden enzo, want ze is best wel klef. Maarja, hoe zouden jullie ermee omgaan? :/ Misschien stel ik me aan, maar ik wil er gewoon zeker van zijn, het is toch anders...


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Duidelijk maken dat je haar niet leuk vind..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Zoals ik dat ook bij een jongen zou doen die ik leuk vind; hem geleidelijk aan gaan negeren... Heel lullig, maar ik durf nooit te zeggen dat ik iemand niet leuk vind :$


    Life is hard and then we die

    Ze is je vriendin, dus ik neem aan dat je haar niet kwijt wil? Zeg dan gewoon tegen haar dat je liever niet wilt wat zij wilt, en dat je liever gewoon vriendinnen wil blijven =3?


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Als ik jou was zou ik niet opeens anders gaan reageren en afstandelijk gaan doen, dat kan erg kwetsend overkomen. Ik zou je normaal gedragen zoals je altijd al gedaan hebt. Als een meisje op me zou vallen zou ik me absoluut niet anders gaan gedragen want zij kan er ook niks aan doen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Gewoon jezelf blijven en niet anders tegen haar gaan doen. Maar ik zal haar wel duidelijk maken dat jij haar niet ziet zitten.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zou het haar gewoon eerlijk vragen, ze is je vriendin.
    Als ze het dan toegeeft zou ik zeggen dat je liever hebt dat jullie gewoon vrienden blijven.
    Ik zou haar niet gaan negeren want dan ben je je vriendin kwijt.
    En tegen die mensen die haar uitlachen zou ik eens goed schreeuwen, ze is geen monster omdat ze bi is.
    ~Verplaatst naar liefde, vriendschap & familie


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    OMYJBIEBER schreef:
    Duidelijk maken dat je haar niet leuk vind..


    Het probleem is dat ik niet zeker weet of ze wel bi is, het klinkt zo raar als ik het aan haar zou vragen. x'D Maar als het erop aankomt... ;s


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Amused schreef:
    Ik zou het haar gewoon eerlijk vragen, ze is je vriendin.
    Als ze het dan toegeeft zou ik zeggen dat je liever hebt dat jullie gewoon vrienden blijven.
    Ik zou haar niet gaan negeren want dan ben je je vriendin kwijt.
    En tegen die mensen die haar uitlachen zou ik eens goed schreeuwen, ze is geen monster omdat ze bi is.
    ~Verplaatst naar liefde, vriendschap & familie


    Ben ik wel met je eens. Bedankt voor de tip. :3


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Poseidon schreef:
    Als ik jou was zou ik niet opeens anders gaan reageren en afstandelijk gaan doen, dat kan erg kwetsend overkomen. Ik zou je normaal gedragen zoals je altijd al gedaan hebt. Als een meisje op me zou vallen zou ik me absoluut niet anders gaan gedragen want zij kan er ook niks aan doen. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Praat er met haar over ze is tenslotte jou vriendin haar laten vallen zou nu heel slecht zijn want misschin weet ze het zelf allemaal niet meet wat ze wil en wie ze is.ikzelf heb ook een vriendin die bi is en in het begin had ze het erzelf moelijk mee omdat ze bang was dat ze vreemd was ofzo

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 18:38 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Gewoon vragen of ze jou echt leuk vindt. En anders zeggen dat je gewoon vriendinnen wilt blijven ofzo.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dimanche schreef:
    (...)

    Ben ik wel met je eens. Bedankt voor de tip. :3

    Graag gedaan.
    Oh en, stel je eens in haar plaats. Je zit met twijfelgevoelens omdat je niet weet of je bi bent of niet, je schaamt je en iedereen lacht je uit. Dan zou je toch willen dat je iemand hebt om op terug te vallen?
    Ook al is ze verliefd op je, dat gaat wel over, wie weet verward ze haar vriendschappelijke gevoelens met liefdesgevoelens wel?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Graag gedaan.
    Oh en, stel je eens in haar plaats. Je zit met twijfelgevoelens omdat je niet weet of je bi bent of niet, je schaamt je en iedereen lacht je uit. Dan zou je toch willen dat je iemand hebt om op terug te vallen?
    Ook al is ze verliefd op je, dat gaat wel over, wie weet verward ze haar vriendschappelijke gevoelens met liefdesgevoelens wel?


    Wie weet... Ik wacht wel af.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Gewoon normaal doen, je weet niet of het waar is en anders kan ze er niks aan doen (:


    We're all mad here.

    Ik zou eerlijk gezegd eerst afstand van haar nemen en een beetje kijken hoe het nou eigenlijk zit dat is wat ik zou doen. ik weet het het is slecht.

    Wat je kan doen is gewoon het recht in dr gezicht vragen of ze echt bi is en op je verliefd is.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»