• Hoi,
    hebben jullie dat ook wel eens, dat je aan een boek begint en het in het begin niet zo leuk vind. Maar als je eenmaal echt aan het lezen ben,je helemaal in de ban van dat boek bent?
    Ik ben nu Jachtmaan van Tisa Pescar aan het lezen,op aanraden van een vriendin. Het eerste hoofdstuk vond ik niet zo leuk,ik had namelijk al meteen door waarover het ging. Maar omdat zij het zo'n mooi boek vind ben ik toch door gaan lezen en nu vind ik hem helemaal geweldig en wil ik alleen nog maar lezen(wat heel lastig is wand ik moet leren).

    Hebben jullie dat ook en zo je met welk boek dan?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Heb ik met de boeken van Stephen King.


    ars moriendi

    StJimmy schreef:
    (...)
    Welke?

    De hongerspelen
    Geweldige Triologie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Met 'Zielen' had ik dat, en 'Woeste hoogten' wordt ook wel beter moet ik zeggen. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik had een paar maanden geleden het boek Zielen van de bibliotheek geleend omdat iedereen zei dat het supergoed was. En toen ik het las vond ik het erg saai, toen ik doorlas werd het niet beter.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dat heb ik wel vaker. Bij de Hongerspelen, bijvoorbeeld. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, haha. Kan even niet precies opnoemen welke, maar ik heb dat ook wel eens.
    Ik hou ervan als een boek me verrast en ik hem echt niet meer weg kan leggen. Heerlijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?