• Hoi,
    hebben jullie dat ook wel eens, dat je aan een boek begint en het in het begin niet zo leuk vind. Maar als je eenmaal echt aan het lezen ben,je helemaal in de ban van dat boek bent?
    Ik ben nu Jachtmaan van Tisa Pescar aan het lezen,op aanraden van een vriendin. Het eerste hoofdstuk vond ik niet zo leuk,ik had namelijk al meteen door waarover het ging. Maar omdat zij het zo'n mooi boek vind ben ik toch door gaan lezen en nu vind ik hem helemaal geweldig en wil ik alleen nog maar lezen(wat heel lastig is wand ik moet leren).

    Hebben jullie dat ook en zo je met welk boek dan?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja met Harry Potter had ik dat (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ja met bijna alle boeken
    Maar er is 1 serie die ik echt niet weg kan leggen. Als ik dat lees merk ik helemaal niets van wat er om mij heen gebeurt. De derde wereldoorlog zou wel kunnen uitbreken. Ik blijf toch lekker doorlezen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, dat heb ik met Harry Potter en de meeste boeken van Carry Slee.;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sleutelbloem schreef:
    Ja met bijna alle boeken
    Maar er is 1 serie die ik echt niet weg kan leggen. Als ik dat lees merk ik helemaal niets van wat er om mij heen gebeurt. De derde wereldoorlog zou wel kunnen uitbreken. Ik blijf toch lekker doorlezen
    Welke serie dan ?(':


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Reducio schreef:
    Ja met Harry Potter had ik dat (:


    & the twilight saga


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind meestal het begin van een boek best wel saai xD


    Happy Birthday my Potter!

    Dat had ik met Twilight (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ja ik heb dat met Twilight, en met het boek van Justin Bieber. :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ja, dat had ik heel erg met The Catcher in the Rye. Ik vond het boek heel vervelend door de hoofdpersoon (hij heeft zo'n zeurderig karakter), maar toch wilde ik hem verder en uit lezen enzo :')


    As travars

    OMYJBIEBER schreef:
    Ja ik heb dat met Twilight, en met het boek van Justin Bieber. :'D


    Heeft Justin een boek?;O


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Knijster schreef:
    (...)

    & the twilight saga

    Twilight ieeel! :p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    met de hongerspelen en harry potter


    I know you're lonely, but you're not alone.

    Sleutelbloem schreef:
    Ja met bijna alle boeken
    Maar er is 1 serie die ik echt niet weg kan leggen. Als ik dat lees merk ik helemaal niets van wat er om mij heen gebeurt. De derde wereldoorlog zou wel kunnen uitbreken. Ik blijf toch lekker doorlezen

    Welke?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja met alle twilight boeken.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Jup, maar ik weet niet welke.
    Maar met Zielen van Stephenie Meyer, was ik na de helft van het boek nog steeds niet geïnteresseerd.


    Food.