Somers schreef:
Ik hou er niet van om me gevoelens op te schrijven.
Zelf heb ik dat ook nooit gedaan, omdat ik bang was dat het gevonden zou worden. Maar sinds kort ben ik net een tijdbom, die ieder moment uit kan barsten in tranen, verhalen of gewoon zwijgen. Dus heb ik het toch gedaan
Ik heb jarenlang dagboeken bijgehouden, maar de laatste tijd vergeet ik er steeds in te schrijven.
"Lieft Dagboek,
O ja, de laatste keer is alweer twee maanden geleden."
Oops.
CrazyChicken schreef:
Ik heb jarenlang dagboeken bijgehouden, maar de laatste tijd vergeet ik er steeds in te schrijven.
"Lieft Dagboek,
O ja, de laatste keer is alweer twee maanden geleden."
Oops.
Dat "Lief Dagboek" deed ik vroeger ook altijd. Toen ik 8, 9 was hield ik ook een dagboek bij, waar ik telkens begon met "Lief Dagboek". Als ik het nu terug lees voel ik mezelf best een egoïst, ik kon toen écht heel weinig hebben
Het lukt me nooit. Wil ik eens wat bijhouden, vind ik het op niets slaan, probeer het op nieuw en verwijder het dan. Ik vind het zo raar om zo'n dingen op te schrijven
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
Ik heb er ook een. Voor mij is het ook een soort dagboek, maar ik teken er in, Schrijf gedichtjes, kleine verhaaltjes of bv als ik naar de bios ga, plak ik dat erop. Ik heb al een boek vol en heb weer een nieuwe.
Ik heb een dagboek, er staan vooral gedichten en brieven in en beschrijvingen van mensen die ik niet wil vergeten. Hoe ze lachen, hoe ze bepaalde trekjes vertonen, de goede eigenschappen.
Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
Negligible schreef:
Het lukt me nooit. Wil ik eens wat bijhouden, vind ik het op niets slaan, probeer het op nieuw en verwijder het dan. Ik vind het zo raar om zo'n dingen op te schrijven