• Dit topic gaat enkel en alleen over wat jij zou kiezen;
    een leven als vampier of een leven als tovenaar/heks. Ik zou zelf wel weten wat ik zou kiezen, maar ik wil weten wat jullie vinden.
    verder gaat dit over de (belachelijke) strijd met twilight. Ik vind dat échte fans zijn volwassen genoeg om gewoon zichzelf te blijven en geen enkel ander verhaal te bekritiseren.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Courtesan schreef:
    Als ik een vampier zou moeten zijn als in Twilight, dan zou ik geen vampier willen zijn. No way. Dus dan kies ik een leven als heks. Sowieso lijkt het me vreselijk om dan iedereen om wie ik geef te zien sterven. Je kunt moeilijk iedereen gaan veranderen ;x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Harry Potter en Twilight hebben totaal andere fantasie. Als je wel geloofd in vampiers maar niet in toveren, dan zou je Twilight kiezen. Andersom ook. Harry Potter of Tiwlight is dus niet slechter/beter, sommige mensen hebben de fantasie daarvoor gewoon niet.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Soundeffect schreef:
    Ik heb een geniaal idee. Ik ga eerst naar Hogwarts als heks en zo en dan word ik opeens een vampier en dan word ik verbrand en dan herrijs ik als weerwolf en dan ga ik trouwen met Jacob 8D


    Jaa (H)

    En om het nog beter te maken: Jacob met rood haar en zonder neus =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zou een heks willen zijn, absoluut geen vampier.
    Qua boeken vind ik dat HP met kop en schouders boven Twilight uitsteekt. Twilight is leuk om te lezen, amuserend, maar meer niet. HP is inderdaad heel diepgaand, en is bovendien voor alle leeftijden en geslachten. Voor mij is HP ook gewoon een groot deel van mijn jeugd. :)


    There's no chance unless you take one.

    Ik zou een heks willen zijn, want het leven als een vampier lijkt me niets.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doe mij maar heks.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Courtesan schreef:
    Als ik een vampier zou moeten zijn als in Twilight, dan zou ik geen vampier willen zijn. No way. Dus dan kies ik een leven als heks. Sowieso lijkt het me vreselijk om dan iedereen om wie ik geef te zien sterven. Je kunt moeilijk iedereen gaan veranderen ;x


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Major schreef:
    Heks. No way dat ik een glitterende emovamp wil worden. No way in héll. Vampirisme wordt trouwens niet zonder reden omschreven als een vloek.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Doe mij maar als een lekker gemene heks :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Linyola schreef:
    Ik ga voor het leven van een heks. Harry Potter FTW (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik zou voor heks kiezen, die wereld is gewoon zo geweldig :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Tovenaar of heks, so-wie-so! :9~

    Heks.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Linyola schreef:
    Ik ga voor het leven van een heks. Harry Potter FTW (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dan gaa ik maar voor de heks.Ook al ben ik meer een twilight fan.
    maar ik heb geen zin om bleek te zijn x'D of rode ogen en vanalles.
    En ik wil niet voor eeuwig leven o.o Elke keer weg gaan omdat je anders te lang blijf in een stad . NIET IN DE ZON KUNNEN LOPEN ;_; i love the sun!
    En heks zijn is weer lol:Y) daar hoef je maar ff wat te zeggen en mensen komen niet meer bij een plaats:Y) behalve als ik klunzig ben dan moet iedereen wel uitkijken x'D (iedereen is gewaarschuwd) EN JE KUNT IN DE ZON LOPEN _O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor