• Dit topic gaat enkel en alleen over wat jij zou kiezen;
    een leven als vampier of een leven als tovenaar/heks. Ik zou zelf wel weten wat ik zou kiezen, maar ik wil weten wat jullie vinden.
    verder gaat dit over de (belachelijke) strijd met twilight. Ik vind dat échte fans zijn volwassen genoeg om gewoon zichzelf te blijven en geen enkel ander verhaal te bekritiseren.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Als ik een vampier zou moeten zijn als in Twilight, dan zou ik geen vampier willen zijn. No way. Dus dan kies ik een leven als heks. Sowieso lijkt het me vreselijk om dan iedereen om wie ik geef te zien sterven. Je kunt moeilijk iedereen gaan veranderen ;x

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 22:51 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Is er erg als ik hem niet vat?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind het allebei wel leuk, maar uiteindelijk ga ik toch voor Harry Potter. Het spijt me voor Twilight, maar dat verhaal heeft toch echt veel meer diepgang, en ik vind het echt geniáál van JK Rowling hoe ze al die kleine details en dingetjes die je niet eens op zouden vallen heeft verwerkt in haar boeken, en alles uieindelijk toch van het grootste belang bleek te zijn. :'D
    Maar ik vind Twilight ook heel leuk hoor. (:
    Conclusie, ik word dus wel een heks. x'D

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 22:56 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga voor het leven van een heks. Harry Potter FTW (:


    Everything is worse without music.

    Euh, ik wist niet dat daar een ruzie over was.

    Anyway, ik zou véél liever een 'heks' willen zijn, no matter what.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik zou een heks willen zijn. (:


    Oh what to do with all the trollkids

    ik wil een heks zijn
    niet zo'n leveloos monster
    sorry

    Doe maar een heks, ik hou wel van toveren enz.
    En zo'n special school!
    En vampier zijn lijkt me ook wel leuk, maar het punt is je ziet iedereen om je heen sterven.
    En je moet altijd leven in het donker en op bloed.
    Nee dankje. :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Heks. No way dat ik een glitterende emovamp wil worden. No way in héll. Vampirisme wordt trouwens niet zonder reden omschreven als een vloek.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Heks, met toverspreukjes iemand vermoorden is leuker dan iemand leegzuigen.


    Me so good.

    Linyola schreef:
    Ik ga voor het leven van een heks. Harry Potter FTW (:


    Hope goes lost but never dies.

    Harry Potter <3
    Het was een groot deel van mijn jeugd en het heeft een vertrouwd/goed gevoel.
    Samen tot het einde <3


    The soul needs autumn.

    Linyola schreef:
    Ik ga voor het leven van een heks. Harry Potter FTW (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Courtesan schreef:
    Als ik een vampier zou moeten zijn als in Twilight, dan zou ik geen vampier willen zijn. No way. Dus dan kies ik een leven als heks. Sowieso lijkt het me vreselijk om dan iedereen om wie ik geef te zien sterven. Je kunt moeilijk iedereen gaan veranderen ;x


    As travars

    Tovenaar of heks. =]