• Zucht kreeg een berichtje op de elo (een online-gebeuren van school).

    OK IK BEN HET GODVERDOMME ZAT

    DE HELE DAG ROEPEN VAN DIE FOPNEGERS MIJ HOMO EN FLIKKER EN REETPIRAAT

    EN NOU MOET HET GODVERDOMME AFGELOPEN ZIJN

    JAA IK HEB OP SNOWCAMP MET EEN JONGEN GEBEKT EN IK BEN ER GODVERDOMME TROTS OP

    DUS ALS JULLIE NOU ZEGGEN DAT IK FAAL BEN DAN MOET JE WETEN DAT IK HET GODVERDOMME LEKKER VIND

    JAA IK GEIL OP MANNEN EN BORSTHAAR EN SIXPACKS EN MISSCHIEN HEEL SOMS MANTIETEN ALS JE EEN LEUKE PERSOONLIJKHEID HEB

    EN JA IK BEN ER TROTS OP DUS ALS IEMAND MIJ OOIT NOG FLIKKER NOEMT IS HIJ ZELF EEN LOZER!!


    En toen kwam er als antwoord van school:
    Mensen,


    Het bericht wat verstuurd is vanuit het account van Jur van **** wordt beschouwd als ELO-Misbruik.

    Het bericht is dus niet legitiem.

    Meld misbruik van de ELO bij de afdeling ICT & Media.


    Groet,
    Ricardo ******
    ICT & Media
    **** College


    Ligt het aan mij of faalt dit? x)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik heb onlangs gehoord dat dit berichtje niet door hemzelf is geschreven, maar door anderen, die ze nu proberen op te sporen. Volgens de leiding heeft hij er veel last van ofzo.


    Ligt and Darkness are both very different..

    De school zal het wrs niet legitiem vinden door alhrt Ge-godverdomme, maar ik kan me toch niet voorstellen dat de school tegen homo's zou zijn... Tenzij het een zeer christelijke school is?

    Soosiej schreef:
    De school zal het wrs niet legitiem vinden door alhrt Ge-godverdomme, maar ik kan me toch niet voorstellen dat de school tegen homo's zou zijn... Tenzij het een zeer christelijke school is?


    het gaat er om dat er niet voor persoonlijke dingen gebruik gemaakt mag worden van de elo, ten 2e is het dat hij het niet zelf heeft geschreven.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Volgens mij hebben andere mensen het gewoon voor elkaar gekregen om op zijn account te komen en leek het hen leuk om die arme jongen zo nog eens lekker in de zeik te zetten. Triest.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    nou.....


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Elo TELETOP(nerd)
    En je kunt toch geen mailtje naar de hele school sturen?


    Food.

    Ik heb respect voor die jongen
    Als hij het tenminste zelf heeft geschreven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh my, wow. Ja faalerig dit.


    Alleen maar tranen van geluk

    Reetpiraat? Mantieten?

    Best zielig, maar toch geniaal.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.