• Twitter Pagina
    De 5-jarige hond Lyka en haar 35-jarige Amerikaanse baasje zijn opgepakt wegens een twitter pagina. Het baasje had voor haar hond een twitter pagina aangemaakt omdat ze dat zogenaamd 'lollig' vond.
    Met een foto en wat volgers was het zo gedaan maar daar had twitter blijkbaar bezwaar tegen.

    Onzin
    Blijkbaar vond twitter het onzin dat een hond een twitter pagina had
    en hebben ze het baasje een waarschuwing gestuurd.
    Omdat het baasje echter niet reageerde is de pagina verwijderd door twitter zelf. De baas van de hond vond het onzin en discriminatie en maakte een nieuwe twitter pagina aan.

    Geld
    Lyka werd ondanks haar ongewenste aanwezig heid toch wel populair en kreeg zo'n 1000 followers op twitter. Twitter was hier niet van gediend en dreigde met een boeten als ze de pagina niet meteen zouden opheffen.
    De baas van de hond mailde Twitter dat ze het niet vond kunnen en gewoon door ging, omdat veel mensen de tweets over haar hond razend leuk vonden.

    Celstraf
    Maar de medewerkers van twitter vonden het genoeg en hebben de politie ingeschakeld die een week later voor de stoep stond.
    Lyka en haar baas zijn zonder enkel pardon meteen gearresteerd en mee genomen naar het politie bureau, waar ze werden verhoord.
    ''We moesten 2 nachten in de cel doorbrengen, Lyka was helemaal van streek'' Aldus het baasje van de hond.

    Zaak
    Omdat twitter het niet deerde dat de politie Lyka en haar baas zomaar lied gaan hebben ze een rechtszaak aangespannen. Twitter eist schade vergoeding en 8 jaar cel voor de baas van Lyka, ook eisen ze dat ze Lyka moeten laten inslapen omdat ze onverantwoordelijk en gevaarlijk is.
    ''Ze hebben onze regels volkomen genegeerd''Aldus een woordvoerder van Twitter. Wat de zaak zal brengen weten we pas over
    een week.


    Bron


    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 20:05 ]


    =

    Ik hoefde allen maar de titel te zien en ik wist al dat het een grap is :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waha 8D


    =

    Lol tbh trapte ik hier in.
    Maar ik inspecteerde de link dus toen wist ik dat het fake was.


    Oh what to do with all the trollkids

    Das vaag! xD

    Echt onzin.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omg, ik werd echt boos op twitter.
    En nu blijkt het een 1 april grap te zijn.
    Hahaha, goed bedacht! x']


    "Don't look back, you're not going that way."

    Jacker schreef:
    Ik ga een twitter maken over mijn hond (cat)


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe