• Ik kwam er vanochtend achter dat er bij mij een verstandskies groeit. En mijn zus zei toen "Nu krijg je éindelijk verstand."
    En toen lach iedereen dubbel, behalve ik >.<
    Mijn broertje zei toen "Ze heeft wel gelijk, door de verstandskies die gaat groeien maken je hersens meer hersencellen aan en word je slimmer, en groeit ook je verstand."
    Nou, ik geloof dat dus, maar omdat het 1 april is weet ik niet zo zeer wat ik moet geloven.. Aangezien ze er wel van houden om me voor de gek te houden, vooral vandaag.


    Dus kan iemand mij uitleggen waar een verstandskies voor dient? Het lijkt me namelijk best wel logisch wat mijn broertje zei.


    Me so good.

    Geen idee volgensmij dient die nergens voor want heel veel laten hem trekken.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reducio schreef:
    Geen idee volgensmij dient die nergens voor want heel veel laten hem trekken.

    Maar sterven die hersencellen dan weer af ofzo als je die verstandskies laat trekken?

    En als ie nergens voor dient, waarom is hij er dan?
    ;L


    Me so good.

    Dat ding heet alleen maar zo:Y) Het heeft geen nut;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Het is een foutje van de mensheid, dacht ik.
    Vroeger bestond er geen tandarts en tandenborstel die je zeiden dat je je tanden moest poetsen, dus de meesten hun tanden waren rot en vielen uit rond hun 20ste.
    Op een of andere manier is toen de wijsheidstand ontstaan, zodat ze toch nog konden eten met hun uitvallende tanden. :'D


    Let the Night embrace you

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Maar sterven die hersencellen dan weer af ofzo als je die verstandskies laat trekken?

    En als ie nergens voor dient, waarom is hij er dan?
    ;L

    Nee die sterven niet :') En i dont know.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 19:57 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reducio schreef:
    Geen idee volgensmij dient die nergens voor want heel veel laten hem trekken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    eigenlijk lach ik nu best wel hard, in me eendje ;$


    They fell in love, didn't they?

    Haha, omg. Volgens mij hoef je dat niet te geloven x'D
    Oké, ik heb het opgezocht. Het heet zo omdat de verstandskies pas later komt (in vergelijking met anderen tanden), net zoals het verstand. Dus het is niet zo dat dat ook echt waar is, het is gewoon een soort volksverhaal zegmaar.


    To live would be an awfully big adventure

    De verstandskies heet die later doorkomt (als ie al doorkomt), net als dat wijsheid later komt.

    Maar eigenlijk is het gewoon een kies die we vroeger gebruikten(1000 jaar geleden, ofzo), en waar nu vaak geen plek meer voor is omdat onze kaken kleiner zijn geworden.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Die is er gewoon. (:
    Je wordt daar écht niet slimmer van of zo. Veel mensen krijgen ze niet eens. Mijn vader is zo iemand, en hij is écht kapot-slim. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    De verstandkies word verstandskies genoemd omdat hij het dicht bij je hersenen zit.
    Het heeft niks met je verstand te maken


    "Ignite, my love. Ignite."