Toen de leraar even uit het klaslokaal was naaide 95% van de hele klas eruit, gingen we een zijtraf af en kwamen we vervolgens via de hoofdtrap weer naar boven terug naar het lokaal. Gelijk daarna haalde hij ook wel weer een kutgrap uit met ons. (':
Nee, ik vind 1 april dom. Elke keer: 'Hé je veter zit los!' *kijkt* 'Hé shit ik heb geen eens veters!' '1 april!'
Naja gelukkig zijn ze erover heen gegroeit bij mij in de klas!
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
Mijn moeder zei dat mijn leraar had gebeld dat ik een heeel slecht examen had gedaan men vader was al helemaal boos geworden en ik begon te lachen omdat ik wist dat het 1 april was ;P
We hebben examens gehad vandaag. En ik ging naar een meisje van mijn klas toe en zei: 'En? Heb jij de mail van de leerkracht gehad' Zij: 'Welke mail?' Ik: 'Wel dat we dat extra deel moesten kennen' Strijk gaan. Maar heb snel gezegd 1 april want ze werd een beetje zeer kwaad op onze leerkracht ^^ En daarna heeft iemand anders van mijn klas, waar ik het al tegen gezegd had, het bij twee andere meisjes ook gedaan. En die hun mond viel open van verbazing, echt serieus goed gelachen vandaag Ik weet 't iets idioot maar de reacties waren geniaal!
Jacksass schreef: Nee, ik vind 1 april dom. Elke keer: 'Hé je veter zit los!' *kijkt* 'Hé shit ik heb geen eens veters!' '1 april!'
Jacksass schreef: Nee, ik vind 1 april dom. Elke keer: 'Hé je veter zit los!' *kijkt* 'Hé shit ik heb geen eens veters!' '1 april!'
Dat heb ik nou ook, alleen dat eroverheen groeien is in mijn klas nog niet echt van toepassing. -.-
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan