• serieus,.. Nickelodeon stond bij mij op omdat men broertjes en zusje da kijke,..
    ik zit gew lekker rust op de bank 8er de laptop,.
    hooor ik freaking bieber zingen,.
    egt hoor -.-
    tegenwoordig kun je niet eens gewoon tv kijken zonder iets van biebermans te horen,.. -.-
    zelfs bij de claires, kfc enz enz,..
    humpf,.. oke nu lig ik eeeegt we dubbel,.. aan t einde van t liedje zegt hij in het Nederlands (jaja t is bewerkt iknow) "ik heb geen pizza besteld"
    xD


    Only those who listen can hear

    Van True Jackson, haha.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    ja, die aflevering heb ik ook gezien. Zap gewoon weg ofzo als je t niet leuk vind? (krul)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    blijkbaar kan dat dus niet..
    aaaight, zware pizzalove:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    iloveminke schreef:
    ja, die aflevering heb ik ook gezien. Zap gewoon weg ofzo als je t niet leuk vind? (krul)


    nah ging nie,.. men zusje ging in hevig protest toen k da probeerde >.<


    Only those who listen can hear

    w00t,.. en hij houd van borduren,.. dat heeft ie net zelf toegegeven,..ik wist het!!
    gananana

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 16:51 ]


    Only those who listen can hear

    BlackHell schreef:
    (...)

    nah ging nie,.. men zusje ging in hevig protest toen k da probeerde >.<

    O sorry, nu snap ik t pas ;p
    doe oortjes in ^^


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    iloveminke schreef:
    (...)
    O sorry, nu snap ik t pas ;p
    doe oortjes in ^^


    w00t,. ik luisterde geen muziek,..normaal doe ik da 24/7 xD
    mr jh bedankt vr de tip ;]
    xD


    Only those who listen can hear

    Ben het helemaal met je eens :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Impure schreef:
    blijkbaar kan dat dus niet..
    aaaight, zware pizzalove:Y)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Is dat zo erg dan? Wij kunnen zeggen wat we willen, maar uiteindelijk is hij wel zo populair dat er miljoenen fans zijn die hem opwachten. En van populaire artiesten hoor je nou eenmaal veel. Als het Britney Spears ofzo was dan had niemand dat erg gevonden.
    Ik begrijp het niet zo goed dat mensen zich hier zo druk over maken. Niet aanvallend bedoelt hoor, maar elke artiest mag op tv komen, behalve Bieber zeker?


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    Is dat zo erg dan? Wij kunnen zeggen wat we willen, maar uiteindelijk is hij wel zo populair dat er miljoenen fans zijn die hem opwachten. En van populaire artiesten hoor je nou eenmaal veel. Als het Britney Spears ofzo was dan had niemand dat erg gevonden.
    Ik begrijp het niet zo goed dat mensen zich hier zo druk over maken. Niet aanvallend bedoelt hoor, maar elke artiest mag op tv komen, behalve Bieber zeker?


    hmpf,.. ik heb er niet echt iets op tegen,. maaar het begint gew egt heel erg irri te worden,. vooral als je geen fan bent ;]


    Only those who listen can hear

    Oowja, die ken ik haha x']

    Er is tevééééééél Bieber. Ik snap dat hij fans heeft en weet ik veel, maar waarom zovééél D:
    Echt, óveral waar je komt, hoor of zie je hem wel D:
    Ik heb nog nooit meegemaakt dat dat zo extreem was met een artiest.
    En trouwens, ik zou me aan elke artiest gaan ergeren als ik overal zoveel van die persoon tegenkwam D:
    Het wordt gewoon eng D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Er is tevééééééél Bieber. Ik snap dat hij fans heeft en weet ik veel, maar waarom zovééél D:
    Echt, óveral waar je komt, hoor of zie je hem wel D:
    Ik heb nog nooit meegemaakt dat dat zo extreem was met een artiest.
    En trouwens, ik zou me aan elke artiest gaan ergeren als ik overal zoveel van die persoon tegenkwam D:
    Het wordt gewoon eng D:


    Shoganai i ne~

    I know what you mean. Ik ben fan, maar eigenlijk word het gewoon irritant. Vanmiddag met true jackson, dadelijk gaat het met avro stars over hem vanavond komt hij in van der vorst ziet sterren. I love him verry much, maar het is gewoon irritant omdat een half jaar geleden was het speciaal als je hem op tv zag -vond ik dan- en was hij wel bekend maar nog niet zo heel bekend in Nederland. En nu praat iedereen bijna over hem.


    <3