• Stomme 1 april.
    Ik ben in de klassieke, maar ook zó afgezaagde 'je veter zit los'- grap getrapt. /fail. Ik was nog maar net wakker en dus nog niet zo helder. Ik had natuurlijk helemaal geen schoenen aan, want dat slaapt niet lekker.(cat)

    En waar zijn jullie dan al ingetrapt?


    everything, in time

    ik zit nu achter de pc.. omdat ik me enkel gekneusd heb en niemand is thuis (cat)

    nog nergens dus :P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    'we hebben geen latijn'
    ik schiet meteen in de stress, geen latijn betekent wel engels en ik had mijn huiswerk niet gamaakt en die leraar is daar f*cking streng mee...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik mep iedereen die een grap uithaalt en niemand heeft nog een grap uitgehaald dus ik ben nergens ingetrapt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sawtooth schreef:
    Nog nergens in. Het is hier een bejaardentehuis als je het mij vraagt. Oké, neenee. Dat was een grapje lol. Maar ze maken hier geen grapjes, denk ik. Of ze zijn zo dom dat ze het zijn vergeten.. Maar op school, tja.. daar komen er nog wel veel. Maar ik ben nog niet op school 8)


    Hope goes lost but never dies.

    Nog nergens :'D
    Mijn moeder zei tegen mn zusje dat we geen zakgeld meer zouden krijgen en daar trapte ze toen even in xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nog nergens in. Maar misschien dat mijn vriend vanavond wat met me wil uithalen, geen idee. Ik hoop het eigenlijk niet, want ik heb het niet zo op 1 april


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nog nergens in de meeste mensen op mijn school weten niet eens dat het 1 april is en dat wil ik graag zo houden xp


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Nergen in. Ik ben thuis, alleen en ziek...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben nergens ingetrapt, heb zelf 3 mensen in de maling genomen ^^


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Niets, ik ben net wakker en ik hoef nergens heen vandaag :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ramsey schreef:
    Ik mep iedereen die een grap uithaalt en niemand heeft nog een grap uitgehaald dus ik ben nergens ingetrapt.


    Alleen maar tranen van geluk

    Nog niets


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Nergens ;')
    Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren want zit ziek thuis. Maar misschien dat mijn broer vanavond nog een grap heeft.

    (nerd)


    Sometimes it's best not to care.

    Nog nergens. Hier thuis doen we dat niet en ik hoef niet naar school.. En vanavond op mijn werk zal er ook niemand zo'n flauwe grap uithalen.. Dus ik ben veilig (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik doe nooit iets aan 1 april eigenlijk haha.
    En ik had toetsweek, dus ik zat 2 uur vandaag op school, dus ik had weinig tijd om echt iets te doen of zo. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?