• Stomme 1 april.
    Ik ben in de klassieke, maar ook zó afgezaagde 'je veter zit los'- grap getrapt. /fail. Ik was nog maar net wakker en dus nog niet zo helder. Ik had natuurlijk helemaal geen schoenen aan, want dat slaapt niet lekker.(cat)

    En waar zijn jullie dan al ingetrapt?


    everything, in time

    Een beetje. Er zou een discotheek komen, twee straten verder. Ent oen zei mijn moeder, ja dat is 1 april. Nu zie ik het.
    Toch is het jammer:(


    Food.

    Ik nergens.. en ben al naar school geweest, ben wel plat geknuffeld.
    Mja, dag is nog niet om..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben getreiterd door kindjes van 5 die zeiden; 'er zit een haai in je bil!'
    Lmfao.


    Oh what to do with all the trollkids

    Ik ben ook flink te grazen genomen. Degene die het op mij had voorzien, is een behoorlijk slimme jongedame en heeft op geheel slinkse wijze haar complot daarom gisteren al op mij losgelaten. Ze wist dat ik al honderdtachtig tachentachentigduizend nachten hiervan droom; hell, er waren zelfs dagen dat ik door deze kwelling niet kon slapen. Steeds weer heb ik al mijn moed bijeen moeten rapen alsof mijn leven ervanaf hing om haar maar de belangrijkste vraag te stellen van de hele wereld. En toen kwam het daar dan gisteren....eindelijk. Mijn hart stond even stil, maar wilde ook tegelijkertijd tekeer gaan als een op hol slaande cavia. Het gevoel was ongelooflijk; mijn droom kwam eindelijk uit. Eindelijk was mijn leven compleet.
    Helaas was het een vervroegde 1-april-grap.

    HeyIamAlice schreef:
    Ik ben ook flink te grazen genomen. Degene die het op mij had voorzien, is een behoorlijk slimme jongedame en heeft op geheel slinkse wijze haar complot daarom gisteren al op mij losgelaten. Ze wist dat ik al honderdtachtig tachentachentigduizend nachten hiervan droom; hell, er waren zelfs dagen dat ik door deze kwelling niet kon slapen. Steeds weer heb ik al mijn moed bijeen moeten rapen alsof mijn leven ervanaf hing om haar maar de belangrijkste vraag te stellen van de hele wereld. En toen kwam het daar dan gisteren....eindelijk. Mijn hart stond even stil, maar wilde ook tegelijkertijd tekeer gaan als een op hol slaande cavia. Het gevoel was ongelooflijk; mijn droom kwam eindelijk uit. Eindelijk was mijn leven compleet.
    Helaas was het een vervroegde 1-april-grap.

    HAHA.


    Oh what to do with all the trollkids

    In niet zo veel, want ik had een examen Latijn. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dezelfde als jou (krul)
    Maar de meeste van mijn vrienden doen daar niet aan mee.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Gelukkig nog nergens xD Mr het kan nog komen xD


    What is youre favo scary movie?