• Mmm, ik ben geneigd het er ernstig mee eens te zijn. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Paradox schreef:
    Ik ben het er wel wat mee eens. Maar waar ik niet tegen kan is dat mannen altijd denken dat ze beter zijn. En dan maken ze vrouwen compleet slecht. Dan heb ik zoiets van, waarom word je niet lekker gay? :x

    En geloof me, Mannen kunnen moeilijker zonder vrouwen, dan vrouwen zonder mannen. Soms lijkt het wel gewoon net alsof mannen vrouwen gebruiken voor seks en huishouden. Kan ik me echt kwaad om maken.

    Niet elke man is hetzelfde.


    We're all mad here.

    ik vraag me soms echt af of het nu echt gemakkelijker is om een jongen te zijn


    I know you're lonely, but you're not alone.

    Clueless schreef:
    Nee, dat vrouwen veel ingewikkelder zijn dan mannen. (Dan nodig is.)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    omgxD
    ja,
    volgens mij ben ik het er wel mee eens
    mannen zijn meestal minder ingewikkeld dan vrouwen en vrouwen kunnen (vaak) meer dingen te gelijkxD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Sadistic schreef:
    (...)

    Veel mannen denken dat wel, maar altijd vind ik wel een beetje een overstatement. Mijn vriend is zo niet en veel van mijn 'gewone' vrienden ook niet...

    Mijn vriend denkt ook niet zo. Maaar veel mannen wel hoor. Zeiken altijd over vrouwen. Bijv. dat ze er niet uit zien en als ze dan een keer makeup op doen is het ook weer niet goed, het is bijna nooit goed voor hun. Het komt vaak door mannen dat vrouwen onzeker zijn. Ze zeiken wel over vrouwen, maar gaan wel met ze naar bed. Dat vind ik gewoon tja,, flauw. Ik ben blij dat er ook nog wel lieve jongens bestaan, die wel echt om vrouwen geven en daar respect voor hebben. Want vrouwen moeten eigenlijk meer verdragen dan mannen emotioneel gezien, en daar kan je flink aan onderdoor gaan. En ik vind dat veel mannen dat maar eens moeten inzien. Maarja dat willen ze niet, want hun zijn mannen. En mannen zijn stoer en mogen geen zwakte tonen =.= Dikke bullshit Als serieus elke man zo zou zijn/worden. Nou dan word ik lesbisch :x


    Sometimes it's best not to care.

    Romeo schreef:
    (...)
    Niet elke man is hetzelfde.

    Ik heb het toch ook niet over elke man x) Dat heb ik er misschien niet bij gezet. Maar ik bedoel de meeste mannen, niet alle mannen. Want mijn vriend is ook lief en heeft respect voor mij als vrouw zijnde.


    Sometimes it's best not to care.

    cupcakess schreef:
    ik vraag me soms echt af of het nu echt gemakkelijker is om een jongen te zijn

    ik vraag me soms gewoon af hoe het zou zijn om een jongen te zijn.
    Het lijkt me wel leuk om 1 dagje een jongen te zijn... maar ook vreemd.
    @Romeo, klopt, niet elke jongen is hetzelfde want geen mens is exact hetzelfde, we zijn net sneeuwvlokjes(A)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Paradox schreef:
    (...)
    Ik heb het toch ook niet over elke man x) Dat heb ik er misschien niet bij gezet. Maar ik bedoel de meeste mannen, niet alle mannen. Want mijn vriend is ook lief en heeft respect voor mij als vrouw zijnde.

    Haha okay, nee maar ik heb echt in zoveel topic gelezen, dat meisjes hier denken dat elke j ongne ze als lustobject ziet? XD


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    (...)
    Haha okay, nee maar ik heb echt in zoveel topic gelezen, dat meisjes hier denken dat elke j ongne ze als lustobject ziet? XD


    Neee, er zijn gelukkig ook nog leuke en lieve jongens op de wereld. Als dat niet zo was, nou dan word ik serieus lesbisch, haha.


    Sometimes it's best not to care.

    Paradox schreef:
    (...)
    Mijn vriend denkt ook niet zo. Maaar veel mannen wel hoor. Zeiken altijd over vrouwen. Bijv. dat ze er niet uit zien en als ze dan een keer makeup op doen is het ook weer niet goed, het is bijna nooit goed voor hun. Het komt vaak door mannen dat vrouwen onzeker zijn. Ze zeiken wel over vrouwen, maar gaan wel met ze naar bed. Dat vind ik gewoon tja,, flauw. Ik ben blij dat er ook nog wel lieve jongens bestaan, die wel echt om vrouwen geven en daar respect voor hebben. Want vrouwen moeten eigenlijk meer verdragen dan mannen emotioneel gezien, en daar kan je flink aan onderdoor gaan. En ik vind dat veel mannen dat maar eens moeten inzien. Maarja dat willen ze niet, want hun zijn mannen. En mannen zijn stoer en mogen geen zwakte tonen =.= Dikke bullshit Als serieus elke man zo zou zijn/worden. Nou dan word ik lesbisch :x


    Het spijt me, maar ik ken gewoon teveel mannen/jongens die niet zo zijn om het daar mee eens te zijn.
    Evengoed ken ik een hoop players, maar dat zijn oppervlakkige mensen. Waardoor de anderen nog minder opvallen. Er zijn genóeg 'normale' jongens en mannen die wel lief zijn/dat niet veel kunnen schelen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Paradox schreef:
    (...)
    Mijn vriend denkt ook niet zo. Maaar veel mannen wel hoor. Zeiken altijd over vrouwen. Bijv. dat ze er niet uit zien en als ze dan een keer makeup op doen is het ook weer niet goed, het is bijna nooit goed voor hun. Het komt vaak door mannen dat vrouwen onzeker zijn. Ze zeiken wel over vrouwen, maar gaan wel met ze naar bed. Dat vind ik gewoon tja,, flauw. Ik ben blij dat er ook nog wel lieve jongens bestaan, die wel echt om vrouwen geven en daar respect voor hebben. Want vrouwen moeten eigenlijk meer verdragen dan mannen emotioneel gezien, en daar kan je flink aan onderdoor gaan. En ik vind dat veel mannen dat maar eens moeten inzien. Maarja dat willen ze niet, want hun zijn mannen. En mannen zijn stoer en mogen geen zwakte tonen =.= Dikke bullshit Als serieus elke man zo zou zijn/worden. Nou dan word ik lesbisch :x


    Het spijt me, maar ik ken gewoon teveel mannen/jongens die niet zo zijn om het daar mee eens te zijn en mannen ondergaan net zo goed hun eigen dingen.
    Evengoed ken ik een hoop players, maar dat zijn oppervlakkige mensen. Waardoor de anderen nog minder opvallen. Er zijn genóeg 'normale' jongens en mannen die wel lief zijn/dat niet veel kunnen schelen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    LittlePirate schreef:
    Geniaal (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Het spijt me, maar ik ken gewoon teveel mannen/jongens die niet zo zijn om het daar mee eens te zijn en mannen ondergaan net zo goed hun eigen dingen.
    Evengoed ken ik een hoop players, maar dat zijn oppervlakkige mensen. Waardoor de anderen nog minder opvallen. Er zijn genóeg 'normale' jongens en mannen die wel lief zijn/dat niet veel kunnen schelen.


    Ik heb veel jongens meegemaakt die dus WEL zo zijn. Maar zoals ik al eerder zei, ik heb het ook niet over elke jongen. Er zijn genoeg jongens die respectvol en lief zijn ;D


    Sometimes it's best not to care.

    Mannen denken maar aan één ding.


    Olive

    Jacker schreef:
    Mannen denken maar aan één ding.

    Eten :')!


    We're all mad here.