• Oke als je het niet met me eens bent. Dit is mijn mening

    Ik heb echt een enorme hekel aan voetbal. Wat is er nou leuk aan 20 bezwete mannnetjes die achter een bal aanhollen? Ik zie er de lol niet van in. En het geld dat ze ermee verdienen:O
    Ik vind het echt onzin
    En als ik naar een voetbalwedstrijd kijk houd ik het misschien 5 minuten vol voordat ik of wegloop of in slaap val


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind voetbal gewoon sexy. Niet de voetballers, gewoon voetbal. (x


    Felix

    Kuyt schreef:
    Vraag is dus wat het doel is van dit topic..? ^^'

    Een mening verkondigen, I guess..


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben het hélemaal met je eens.

    Ik begrijp wel dat andere mensen het leuk kunnen vinden, ik snap alleen niet dat zó veel mensen het leuk vinden, en hoe het komt dat die voetballers zo ongelofelijk veel geld verdienen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ah joh, ik doe het gewoon voor mijn vriendje (: En ik denk dat ik daardoor de sport wel leuker ben gaan vinden en meer ben gaan waarderen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Dus als je het met een topic niet eens bent en dat schrijft, is dat meteen een kutreactie? :')

    @topic: Maar voetbal is zoveel méér. De sfeer in het stadion, de saamhorigheid, de verbintenis.. dat is onbeschrijflijk.
    Maar ik denk dat je dat alleen begrijpt als je voetbalfan bent.

    Maar dan vind je de sfeer dus leuk en niet zo zeer het voetballen.

    Ik ben het voorledig met je eens. Al dat gedoe er om heen is echt gekke werk. Dat geld kan veel beter gebruikt worden en dat geweld is gewoon belachelijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mee eens


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik vind het gewoon leuk om naar te kijken, als het een spannende wedstrijd is tenminste. Gewoon de spanning en je liefde voor een van de clubs. Bij mij dus Feyenoord. (Oke, de wedstrijden van hun zijn dit seizoen niet spannend maar goed.)
    Maar als Barcelona speelt, ook al heb ik niks met die club, is gewoon leuk om naar te kijken. Hun voetballen zo mooi en goed.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ruocco schreef:
    I agree (:


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Dus als je het met een topic niet eens bent en dat schrijft, is dat meteen een kutreactie? :')

    @topic: Maar voetbal is zoveel méér. De sfeer in het stadion, de saamhorigheid, de verbintenis.. dat is onbeschrijflijk.
    Maar ik denk dat je dat alleen begrijpt als je voetbalfan bent.


    En dat is de reden dat ik wél van voetbal hou. :Y)
    Je kan er helemaal in opgaan enzo...
    En er zijn best lekkere kerels hoor. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hahaaa dan deel ik jouw mening dus niet..
    Maar dan denk ik inderdaad dat je niet alles voelt wat wij voelen als je naar voetbal kijkt. Want er is meer, voor degenen die het willen zien.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Lol, leuk voor je.


    Hope goes lost but never dies.

    n het geld dat ze ermee verdienen
    Ik vind het echt onzin


    Dat is wel waar. Ik vind voetbal van het Nederlands elftal echt leuk om te zien, voor de rest kijk ik niet, maar ben ik wel voor Feijenoord, haha.


    It ain't broke, so don't fix it.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Maar dan vind je de sfeer dus leuk en niet zo zeer het voetballen.

    Ik ben het voorledig met je eens. Al dat gedoe er om heen is echt gekke werk. Dat geld kan veel beter gebruikt worden en dat geweld is gewoon belachelijk.

    *cough* Jawel. Dat zeg ik wel. lol, ik voetbal zelf x') Ik zeg alleen dat het MEER is dan dat.

    En ze verdienen zoveel omdat zowat driekwart van de wereldbevolking voetbal wél leuk vind en er dus naar kijkt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 20:40 ]


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Jawel. Dat zeg ik wel. Ik zeg alleen dat het MEER is dan dat.

    En ze verdienen zoveel omdat zowat driekwart van de wereldbevolking voetbal wél leuk vind en er dus naar kijkt.
    En omdat ze iedere dag trainen en het niet gewoon effe 90 minuten achter een bal lopen is.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik vind voetbal dus geweldig..


    -