• Oke als je het niet met me eens bent. Dit is mijn mening

    Ik heb echt een enorme hekel aan voetbal. Wat is er nou leuk aan 20 bezwete mannnetjes die achter een bal aanhollen? Ik zie er de lol niet van in. En het geld dat ze ermee verdienen:O
    Ik vind het echt onzin
    En als ik naar een voetbalwedstrijd kijk houd ik het misschien 5 minuten vol voordat ik of wegloop of in slaap val


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat kan.


    No guts no glory.

    Ja, dus? Ik hou niet van hockey, maar daar ga ik toch ook neit zo'n topic van maken.
    En ja "achter een balletje aanhollen" jaja.. maar dat is gewoon de sport. Dan kan je wel gaan zeuren over elke sport.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Ja, dus? Ik hou niet van hockey, maar daar ga ik toch ook neit zo'n topic van maken.
    En ja "achter een balletje aanhollen" jaja.. maar dat is gewoon de sport. Dan kan je wel gaan zeuren over elke sport.

    geen kutreacties plaatsen (A)
    staatinbeginvantopic ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hm tja, iedereen zijn eigen mening. ;D


    Everything is worse without music.

    I agree (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    SinCity schreef:
    (...)
    geen kutreacties plaatsen (A)
    staatinbeginvantopic ;D

    Dus als je het met een topic niet eens bent en dat schrijft, is dat meteen een kutreactie? :')

    @topic: Maar voetbal is zoveel méér. De sfeer in het stadion, de saamhorigheid, de verbintenis.. dat is onbeschrijflijk.
    Maar ik denk dat je dat alleen begrijpt als je voetbalfan bent.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 21:00 ]


    ars moriendi

    Maar als je voetbal niet leuk vind ga je daar toch niet speciaal een topic voor maken? Ik bedoel; Wat wil je hiermee zeggen? Niet lullig bedoeld ofzo maar ik vind het een beetje raar.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 21:00 ]


    No guts no glory.

    So? Ik hou niet van tennis? Daar ga ik toch geen topic over maken?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    lolz hier is een topic voor nodig?


    I live for the applause, you will die for it.

    Espanya schreef:
    Maar als je voetbal niet leuk vind ga je daar toch niet speciaal een topic voor maken?

    Er worden ook topics aangemaakt over mensen die een bepaalde artiest niet mogen? Dan is het toch ook alleen een mening? Mening moet kunnen vind ik (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tjaaaa, sommige houden van voetbal en sommigen niet...
    Ieder zijn mening, niet? (;


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Technisch gezien zijn het 22 mannetjes, want de keepers houden niet alleen ballen tegen, ze rennen ook naar de ballen toe etc. Maar dat doet er even niet toe.

    Maar oke, dat is jou mening.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wilshere schreef:
    Tjaaaa, sommige houden van voetbal en sommigen niet...
    Ieder zijn mening, niet? (;

    Maar waarom in het voetbaltopic? Like, ik ga toch ook geen haattopics over die vampier in het twilighttopic plaatsen? =')


    ars moriendi

    Carbonero schreef:
    So? Ik hou niet van tennis? Daar ga ik toch geen topic over maken?

    Ik zet hier gewoon mijn menig neer
    Wat is daar mis mee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kuyt schreef:
    (...)
    Maar waarom in het voetbaltopic? Like, ik ga toch ook geen haattopics over die vampier in het twilighttopic plaatsen? =')


    Amen.


    No guts no glory.