• hooi,

    ik wil graag mijn story promoten.
    maar ik wil geen geld betalen.
    en ik krijg ook geen aandacht door een topic.
    hoe doen jullie dat dan?

    ~x~ Noa


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ow, ik zag er eentje met Hp staan :9~


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    Ow, ik zag er eentje met Hp staan :9~


    -.- de jeugd van tegenwoordig ook!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    (...)

    -.- de jeugd van tegenwoordig ook!


    Hey, Hp is wel vet coewl hoooooooor! :((

    Niet aan mijn vriendje komen (A) (Harry Potter dus)


    Happy Birthday my Potter!

    we gaan echt heel er offtopic weetje............. xD


    Happy Birthday my Potter!

    Gewoon geduld hebben, als je door schrijft komen er vanzelf meer lezers. En als je eenmaal één verhaal hebt dat goed loopt, kun je daar je andere verhalen promoten, en zo loopt het in een soort sneeuwbaleffect. Dat werkte bij mij tenminste wel, en ik had uiteindelijk 120 abo's op The Potters. :'D
    Dus, gewoon afwachten, die lezers komen uiteindelijk wel als jij maar schrijft. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    i no XD dit is gewoon zinloos XD mrja


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    BloodyGum schreef:
    we gaan echt heel er offtopic weetje............. xD

    duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Square schreef:
    Gewoon geduld hebben, als je door schrijft komen er vanzelf meer lezers. En als je eenmaal één verhaal hebt dat goed loopt, kun je daar je andere verhalen promoten, en zo loopt het in een soort sneeuwbaleffect. Dat werkte bij mij tenminste wel, en ik had uiteindelijk 120 abo's op The Potters. :'D
    Dus, gewoon afwachten, die lezers komen uiteindelijk wel als jij maar schrijft. (:


    omgfm wtf! 120..................... 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil jullie feestje niet onderbreken maar als user maar als mod moet ik zeggen:
    On-topic blijven.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Ik wil jullie feestje niet onderbreken maar als user maar als mod moet ik zeggen:
    On-topic blijven.


    Ja, ik had dit eigenlijk al veel eerder verwacht.......


    Happy Birthday my Potter!

    Maar ik heb gewoon een story een tijdje en dan lopen de abo's vaak vanzelf wel op ;)


    Happy Birthday my Potter!

    sorry V.V


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    BloodyGum schreef:
    Maar ik heb gewoon een story een tijdje en dan lopen de abo's vaak vanzelf wel op ;)


    hahahah ik ga mijn best doen (A)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Ja, ik had dit eigenlijk al veel eerder verwacht.......

    moeten we ff een ander topic aanmaken? een off-topiczeurtopic/feesttopic ofzoiets?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    jaaaaaaaaaaaaaaa she jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."