• hooi,

    ik wil graag mijn story promoten.
    maar ik wil geen geld betalen.
    en ik krijg ook geen aandacht door een topic.
    hoe doen jullie dat dan?

    ~x~ Noa


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    xD zo doen ze dat dus ^^


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    en natuurlijk zo:
    lees allemaal mijn story's!


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    hahahha lees mijn storie!!!!!!!!!!!!!!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lees mijne dan ook gelijk :P


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    noatje schreef:
    hahahha lees mijn storie!!!!!!!!!!!!!!

    in je eigen topic posten heeft niet zoveel nut denk ik...
    maarre:


    Ik denk dat ik zo’n meisje was waarvan elke school er wel een paar heeft. Zo’n stil, in zichzelf gekeerd meisje dat in haar eigen wereldje leeft. Maar één ding maakte het verschil: ik schreef. Gedichten, verhalen, maar ook mijn dagboek. Elke dag hield ik het bij, tot er op mijn veertiende verjaardag iets vreemds gebeurde: iemand schreef in groene inkt mijn dagboekstukje voor de dag erna. Ik dacht dat mijn broer een grap uithaalde.
    Maar het stukje kwam uit.
    Elke dag wist ik wat er ging gebeuren.
    Ik ging ertegenin.
    Maar het lukte nooit.
    Ooit zal mijn dood erin worden geschreven….

    read it if ya like!
    http://www.quizlet.nl/stories/46095/my-dark-diary/


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    ag ja joh maak er maar een promotie topic van :P

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 20:11 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    ag ja joh maak er maar een promotie topic van :P

    I always do... like it?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    hahahah ik ben nu ff druk maar ga zo kijken (A) beloofd


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    :P zal ik mijne er ook bij zetten?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Of je moet een goede naam hebben. Die zeg maar bekend staat om goede verhalen.

    taraluis schreef:
    :P zal ik mijne er ook bij zetten?

    ofcourse:P


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    ik vind die van mij anders aardig goed hoowr (A)
    @taradingus tuurlijk (A)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    When 4 world get together
    ® Joanne Rowling~Harry Potter
    ® C.S. Lewis~Narnia
    ® J.R.R. Tolkien Lord of the rings
    ® Stephanie Meyer~Twilight


    Waar moet je zo'n verhaal beginnen? Zoveel personages. Zoveel Gebeurtenisen. Zoveel momenten dat een goed begin zou kunnen zijn.
    Laten we maar beginnen bij het moment dat de 4 wonderbaarlijkste werelden bij elkaar komen. Het moment dat deze 4 werelden in elkaar verstrengelen. Net zoals de mensen die erin wonen.
    Laten we beginnen bij het moment dat de 4 werelden vol met bovennatuurlijke wezens magie en moedige strijders bij elkaar komen.
    En natuurlijk bovenal Heel veel gevaren.
    De helden uit deze werelden kunnen het gevaar alleen nog maar overwinnen als ze samenwerken en hun krachten bundelen.
    Door hun krachten te bundelen en het opnemen tegen het kwaad. Voor het te laat is en er geen van deze 4 werelden meer zal bestaan.

    ©Taraluis.

    Link: Klikerdeklik


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    noatje schreef:
    ik vind die van mij anders aardig goed hoowr (A)
    @taradingus tuurlijk (A)

    taradinges, geweldige naam!xD


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    noatje schreef:
    ik vind die van mij anders aardig goed hoowr (A)
    @taradingus tuurlijk (A)

    xD Taradingus? wat een belediging voor de luizen :P


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."