• Ik heb dinsdag een proefwerk wisknudde over de Stelling van Pytagoras en ik snapte er echt niks van. Maar nu heb ik op huiswerkbegleiding er bijna 2 uur opgezeten en ik snap het
    Dat is gewoon heel wonderbaarlijk omdat ik een wisknudde ramp ben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat snap je niet aan
    A kwadraat + B kwadraat = C kwadraat?
    Rechtoekige zijde in kwadraat + andere Rechtoekige zijde in kwadraat = schuine zijde in kwadraat.

    Edit; Laat maar. Maar stelling van Pythagoras is ook niet heel ingewikkeld hoor, wacht maar tot je met de tsnges enzo moet gaan werken en goniometrie xD

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 16:51 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mooi dan! :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Sleutelbloem schreef:
    Ik heb dinsdag een proefwerk wisknudde over de Stelling van Pytagoras en ik snapte er echt niks van. Maar nu heb ik op huiswerkbegleiding er bijna 2 uur opgezeten en ik snap het
    Dat is gewoon heel wonderbaarlijk omdat ik een wisknudde ramp ben


    Dat is 2e klas toch? Mooie tijd..
    Ik vond dat toen ook moeilijk, maar nu niet meer ofcourse..xd


    Have you ever been alone in a crowded room?

    a kwadraart keer b kwadraat is c kwadraat? XD

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 16:51 ]

    Leuk! ;d


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Ghehe, mijn favoriete gedeelte van de wiskunde (krul)
    Het enige gedeelte dat ik snap haha


    Your call, Detective Shinypants.

    Dat geeft mij altijd zo'n goed gevoel als ik het snap ;p dan voel ik me tenminste niet helemaal een dombo.


    it's so empty living behind these castle walls

    Impure schreef:
    (...)

    Dat is 2e klas toch? Mooie tijd..
    Ik vond dat toen ook moeilijk, maar nu niet meer ofcourse..xd

    Echt, hè?
    Stelling van pythagoras is het begin van een reeks wiskundige gemeenigheden die je leven tot hel kunnen maken.
    wat nou overdrijven?


    Felix

    Haha, ik ben er ook super slecht in. Maarja, denk er maar zo aan: laten vallen wanneer je de kans krijgt!

    Stelling van Pythagoras is easy..(nerd)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sorry hoor, maar als je dat al moeilijk vind ga je nog heel wat problemen krijgen later...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Acceptance schreef:
    Haha, ik ben er ook super slecht in. Maarja, denk er maar zo aan: laten vallen wanneer je de kans krijgt!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Acceptance schreef:
    Haha, ik ben er ook super slecht in. Maarja, denk er maar zo aan: laten vallen wanneer je de kans krijgt!
    Ik kan wiskunde niet laten vallen? Het is verplicht, op het VWO in nederland dan.


    it's so empty living behind these castle walls

    JongEnBlond schreef:
    Sorry hoor, maar als je dat al moeilijk vind ga je nog heel wat problemen krijgen later...


    Dacht ik dus ook al :'D Er valt vrij weinig aan te snappen, lol.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Acceptance schreef:
    Haha, ik ben er ook super slecht in. Maarja, denk er maar zo aan: laten vallen wanneer je de kans krijgt!

    aangezien ik Kinderarts wil worden kan het niet
    En ik moet er examen in doen zoiezo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one