• Oh my gosh? I'm freakin! Het concert was zo coeeelllll! Het was amazing, kan het nog altijd niet geloven! Oh my gosh, ik flip gewoon! Ik ben met Eline de Munck op de foto geweest. Veel camara's hebben me gefilmd, dus ik ben zeker op tv geweest! Oh my gosh, ik kan het gewoon niet geloven. Justin Bieber rocks!

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 maart 2011 - 12:27 ]

    Knijster schreef:
    wat leuk voor je! :'D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Huh, wie is Eline de Munck? :')


    ars moriendi

    Zachary schreef:
    (...)
    Wat is dat nu weer voor een reactie? Laat haar toch blij zijn, Jezus ..


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Kuyt schreef:
    Huh, wie is Eline de Munck? :')

    een belgische tv-presentatrice & zangeres.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ben ook gegaan, en ik was op fuzz vtm en vtm kzoom geweest, haha.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Assassin schreef:
    Je weet toch wel dat het gewoon een mens is net als jou.

    Dude laat haar is effe blij zijn..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Het was geweldig! Ben ook geweest!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Usually schreef:
    Ik ben ook gegaan, en ik was op fuzz vtm en vtm kzoom geweest, haha.


    Ik ben ook om vtm kzoom geweest!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Assassin schreef:
    Je weet toch wel dat het gewoon een mens is net als jou.

    het was idd geweldig xD