• Kunnen we op het forum toevallig een spoiler-tag hebben? Dat is heel handig en zo blijft het forum eigenlijk ook veel overzichtelijker. Wanneer je veel foto's in het forum post kan je die dan spoilen of als je reviews post kan je die spoilen zodat je het einde nog niet verklapt van een film/serie/boek aan de mensen die hem nog moeten bekijken/lezen.
    Ik zou het handig vinden. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eens! Ik vind het echt irritant als ik een boek nog moet lezen, of een film nog moet zien en dan staat er dus ergens een spoiler.


    No guts no glory.

    Lijkt me handig!


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Ik ben wel voor, vaak kom ik in topics reacties tegen van mensen die iets niet hadden willen weten.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Is op zich wel een goed idee, denk ik. Maar kun je dan zelf instellen of een foto die je plaats een 'spoiler' is? Want dan heb je waarschijnlijk nog steeds mensen die dat niet doen...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Is op zich wel een goed idee, denk ik. Maar kun je dan zelf instellen of een foto die je plaats een 'spoiler' is? Want dan heb je waarschijnlijk nog steeds mensen die dat niet doen...
    Ja, dan moet je net alsof je een foto toevoegd
    zetten, maar jammer genoeg werkt dat hier nog (?) niet.

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 18:00 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Crowstorm schreef:
    JA!
    want door die kut spoilers weet ik nu dat Snape uit HP dood gaat :l Ik moet de film nog zien ja D:


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Lijkt mij inderdaad wel handig, ja.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Square schreef:
    Is op zich wel een goed idee, denk ik. Maar kun je dan zelf instellen of een foto die je plaats een 'spoiler' is? Want dan heb je waarschijnlijk nog steeds mensen die dat niet doen...


    Dan kunnen de mods dat altijd eventueel nog doen (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Naan, je bent geweldig! Goed plan :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Naan, je bent geweldig! Goed plan :'D
    duh. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Crowstorm schreef:
    JA!
    want door die kut spoilers weet ik nu dat Snape uit HP dood gaat :l Ik moet de film nog zien ja D:


    Snape. gaat. dood. -Stuiptrekking- D:


    Trust me. I'm the doctor

    Jaaa, doen. Want soms staat het wel aangegeven in een topic, maar dan gewoon in kleine lettertjes bovenaan, waar ik dan vaak overheen lees of zo. En dan denk ik van: "SCHEISSE. Dit wil ik nog niet weten D:"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben voor, ik zat er ook al aan te denken want op veel websites hebben ze dat.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ILostTheGame schreef:
    Ik ben voor, ik zat er ook al aan te denken want op veel websites hebben ze dat.
    Idd en quizlet moet modern blijven, niet?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    agreed ^^


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one