• Nu moet ik zaterdag om 9u30 gaan scheidsrechteren omdat ze op mijn hockeyclub niet eens scheidsrechters hebben. Normaal vind ik dit niet heel erg maar dit keer wel. Omdat:
    1. Ik zit nu midden in mijn scheidsrechtercursus, dus officieel mag dat niet eens.
    2. Ik krijg zelf bijna geen training.
    3. Ik heb een rot coach waar hen niets aan doen.
    4. Ik geef de D training. (omdat zij geen trainers hebben, daarom krijgen wij ook zo slecht!)
    Nou, sorry hoor, maar dan ga ik niet ook nog eens scheidsrechteren. En straks als ik dat examen heb gehad sta ik elke zaterdag de hele dag te scheidsrechteren omdat het dan wel mag, dus daar ga ik ook maar mee stoppen..

    Hebben jullie ook wel is iets waar je echt chagrijnig van wordt omdat ze niets kunnen regelen?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 8:13 ]


    live the life you love

    Ja, school. Ze kunnen niet eens op intranet zetten als we de eerste twee uur vrij hebben. En dat is al vaker gebeurd ;S


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    als me moeder zegt dat ze nu aankomt, terwijl ik dat gewoon niet wilt en dat ze gewoon doordringt daar word ik chagi van:S


    What is youre favo scary movie?

    Ja mijn school is daar ook erg goed in. Maar de leraar van mijn zus slaat alles. Die stuurt iets om 21:15 door en verwacht dat het de volgende dag goed is voorbijrijd, terwijl hij zelf niks op tijd doet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall