• Na de gevulde beha's, make-up en de hoge hakken voor kleuters, is er nu de push-upbikini voor 7-jarigen. Het Amerikaanse kledingmerk Abercrombie & Fitch kreeg onlangs heel wat kritiek te verwerken met de gevulde bikinitopjes uit hun kindercollectie.

    Op de website van A&F stond oorspronkelijk 'push-up triangle' te lezen, maar die omschrijving verdween echter vliegensvlug nadat het merk overdonderd werd met reacties van boze ouders. Sindsdien wordt het gevulde topje als 'striped triangle' omschreven.

    Het is niet de eerste keer dat A&F zich de woede op de hals haalt van shoppers. In 2002 kwam hun mannenparfum 'Fierce' in opspraak nadat bekend raakte dat het geurtje giftige stoffen bevat.

    Vorig jaar stampte het kledingmerk in de Verenigde Staten nog tegen de schenen van de Aziatische gemeenschap door een T-shirtcollectie te ontwerpen die de draak steekt met het Chinese volk. Abercrombie & Fitch belandde daardoor zelfs op het lijstje van de slechtste bedrijven ter wereld.

    Bron: AD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik zie niet hoe dat in verband staat met haar reactie? Leg uit (cat)

    Ze spreekt schande uit over ouders die zoiets voor hun kinderen kopen, maar intussen maakt ze wel grappen over pedo's.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Goblin schreef:
    Die hebben toch niks om 'up te pushen' o_o

    en daar dacht ik ook aan.


    Even a white rose has a black shadow.

    Peanutxhead schreef:
    De wereld gaat 2012 niet eens halen (krul)

    Haha, precies!

    En ze hebben inderdaad niets om op te pushen xd Ik zou het eigenlijk wel heel grappig vinden als ik een 7-jarig kind zie lopen die al borstjes heeft. Ja, sorry hoor, het is niets voor die kinderen. Wij zijn het zo gewoon dat jongere meiden nog geen borsten hebben, dat het gewoon heel raar is als ze met die bikini's aan komen zetten x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Haha ik durf te wedden dat nu op zn minst de helft van wie dit topic gelezen heeft meteen op die A&F site is gaan kijken :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Ze spreekt schande uit over ouders die zoiets voor hun kinderen kopen, maar intussen maakt ze wel grappen over pedo's.

    Joh wees niet zo lichtgeraakt. Ik had eens de naam GODISHOT (God is hot) en toen kreeg ik een PB van een meisje die het niet vond kunnen enzo blablabla. Ik vond de naam gewoon leuk, het is niet zo dat ik met God spot. Ik denk niet dat zij die naam PedoBear heeft gekozen omdat ze wilde spotten met pedo's. And besides, alsof jij nooit het woord ''pedo(fiel)'' spottend hebt gebruikt.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Hoe kan het Push-up zijn als ze niks hebben? :8


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Hooolly fock. Toen ik 7 was droeg ik nog niet eens een bh?


    Alleen maar tranen van geluk

    Levi schreef:
    (...)
    Joh wees niet zo lichtgeraakt. Ik had eens de naam GODISHOT (God is hot) en toen kreeg ik een PB van een meisje die het niet vond kunnen enzo blablabla. Ik vond de naam gewoon leuk, het is niet zo dat ik met God spot. Ik denk niet dat zij die naam PedoBear heeft gekozen omdat ze wilde spotten met pedo's. And besides, alsof jij nooit het woord ''pedo(fiel)'' spottend hebt gebruikt.

    Ze bedoelt gewoon dat 't hypocriet is 8) Wat 't ook is :'))


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lolol.


    Numbers.