• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Olaya - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri.
    Francesc - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Gracious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.


    Gast-bezoekers:
    Navasinator - Larissa - WAG van Jesús Navas.
    H0USE - Lotte - WAG van Iker Casillas & Simon Kjaer.
    Kuyt - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.
    Armin - Rose - gebande WAG van Cristiano Ronaldo, forever in our hearts.


    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 16:52 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Francesc schreef:
    OH MY GOD!

    Laat ik mening met hoe ik erover denk maar voor me houden.
    Zo voorkomen we ruzie.

    Sneijder schreef:
    (...)
    Laat ik mening met hoe ik erover denk maar voor me houden.
    Zo voorkomen we ruzie.


    Hoezo? Ik vind dat erg dat een kind van 12 al bevalt.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Carbonero schreef:
    (...)Niet waar. Mijn tante was 8 maanden en twee weken zwanger van mijn neefje toen ze er achter kwam dat ze zwanger was. Vier dagen nadat ze het wist beviel ze..

    Dat snap ik niet. Waren beide gezond?
    Je wordt toch dikker,misselijk, voelt het kind soms bewegen, je emoties geraken in de war, je eetlust verhoogt, geen maandelijkse meer,...


    The soul needs autumn.

    Francesc schreef:
    Hoezo? Ik vind dat erg dat een kind van 12 al bevalt.

    Ik ben zwaar tegen tienermoeders. Heel zwaar. Vind het zielig voor het kindje, als tienermoeder vind ik dat je er niet goed voor kan zorgen.

    En NEE, niet tegen in gaan. Ik wil met niemand ruzie en mijn gedachte verandert niet.

    lindsbeest schreef:
    (...)
    Dat snap ik niet. Waren beide gezond?
    Je wordt toch dikker,misselijk, voelt het kind soms bewegen, je emoties geraken in de war, je eetlust verhoogt, geen maandelijkse meer,...
    Kerngezond. En die kenmerken zijn niet zo bij ieder(e) vrouw/meisje zo had mijn mama geen last van misselijkheid enzo..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Sneijder schreef:
    (...)
    Ik ben zwaar tegen tienermoeders. Heel zwaar. Vind het zielig voor het kindje, als tienermoeder vind ik dat je er niet goed voor kan zorgen.

    En NEE, niet tegen in gaan. Ik wil met niemand ruzie en mijn gedachte verandert niet.
    Ik niet. Ik was vijftien toen ik zwanger wou zijn. Wat ik nog steeds wil zijn..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Oh, jullie moeten dit topic grotendeels weer zonder mij doen. Vanavond ga ik naar de film.

    Sneijder schreef:
    (...)
    Ik ben zwaar tegen tienermoeders. Heel zwaar. Vind het zielig voor het kindje, als tienermoeder vind ik dat je er niet goed voor kan zorgen.

    En NEE, niet tegen in gaan. Ik wil met niemand ruzie en mijn gedachte verandert niet.

    Ik zou het ook niet echt erg vinden, denk ik als ik nu een kind zou krijgen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sneijder schreef:
    Oh, jullie moeten dit topic grotendeels weer zonder mij doen. Vanavond ga ik naar de film.

    welke film? (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga omkleden en dan paardje hobbelen. Doeg lieve Wag's


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sneijder schreef:
    (...)
    Time for suicide.
    Nee, alsjeblieft niet. Mijn favoriete speler moet bij mijn favoriete club blijven en niet naar Man United gaan. Neeeee.

    Hij kan veel leren bij ons ? We hebben een hoop grote namen alles geleerd (of toch bijna alles) en hij blijft wss niet voor atijd bij ons, dus dat is toch positief dan ?


    The soul needs autumn.

    Doei lieve lieve anne (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    Ik zou het ook niet echt erg vinden, denk ik als ik nu een kind zou krijgen

    Ik wel. Mijn carrière is weg, voor mij wel want ik zou dan teveel met het kind bezig zijn. En ik zou niet voor het kind kunnen zorgen want ik heb geen inkomen, en ik ga niet mijn eigen ouders ermee op laten zadelen. En ik weiger gewoon weg om mijn school stop te zetten. En de vader van het kind zal in 90% van de gevallen vertrekken. En ik ga niet in een supermarkt werken, om vervolgens mijn kind nauwelijks dingen te kunnen bieden met een minimumsalaris.

    Ik wil er over op houden als het kan, ik ben er gewoon zwaar tegen.

    Olaya schreef:
    welke film? (:

    Gooische vrouwen, met de klas. Super veel zin in, heb ook alle seizoenen gevolgd (:

    Sneijder schreef:
    (...)
    Ik wel. Mijn carrière is weg, voor mij wel want ik zou dan teveel met het kind bezig zijn. En ik zou niet voor het kind kunnen zorgen want ik heb geen inkomen, en ik ga niet mijn eigen ouders ermee op laten zadelen. En ik weiger gewoon weg om mijn school stop te zetten. En de vader van het kind zal in 90% van de gevallen vertrekken. En ik ga niet in een supermarkt werken, om vervolgens mijn kind nauwelijks dingen te kunnen bieden met een minimumsalaris.

    Ik wil er over op houden als het kan, ik ben er gewoon zwaar tegen.

    Oke, daar heb je gelijk in, maar als ik nu een kind zou krijgen
    Ik zou ten eerste naar Spanje gaan, naar Xavier. Dan is het zijn schuld xP
    oke, de condoom was toch niet gescheurd
    maar dan zou ik daar heen gaan. Ik neem al m'n geld mee, en ik zorg voor het kindje en ik weet niet hoe ik aan dat geld moet komen...
    Ik stop deze discussie, ik verlies hem toch xd


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John