• Weetje wat ik vind van jullie gedrag? EMO. Echt hoe jullie reageren, overal wat achter zoeken, dat gezeur en die ongestelde hoogtepunten. Altijd alles anders bekijken en probéren grappig te zijn. Om het minste of geringste miepen en piepen. Je altijd aangesproken voelen. Jullie kunnen nooit tegen een grapje of diverse grapjes. Jullie zijn altijd bloedserieus. Altijd zo respectloos als de pest, omdat jullie mening toch boven die van je ''tegenstander'' gaat. Kom eens los, doe eens aardig, doe eens.... Wild?

    Dat was mijn mening. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Als je er een hekel aan hebt,
    waarom zit je dan op het forum van Quizlet?


    <3

    omg kan hier geen slotje op?
    dit loopt uit de hand.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Jullie zijn altijd bloedserieus.

    Ik ging plat bij die zin

    StJimmy schreef:
    (...)
    Na dan rot je toch lekker op. Sorry dit is niet alleen tegen jouw maar ik word gek van iedereen die zit te zeuren dat we zo erg zijn en dat het hier niet leuk is en blablabla. Of je doet er wat aan of je rot lekker op maar val ons er niet mee lastig wil je.

    jweoalnwa lceasd;nweazknadsk dit soort commentaar is dus zo respectloos als de pest.


    *insert philosophical cringe expression here*

    StJimmy schreef:
    (...)
    Na dan rot je toch lekker op. Sorry dit is niet alleen tegen jouw maar ik word gek van iedereen die zit te zeuren dat we zo erg zijn en dat het hier niet leuk is en blablabla. Of je doet er wat aan of je rot lekker op maar val ons er niet mee lastig wil je.
    rot maar lekker op? oh
    ik hou me in.

    je wordt gek vn iedereen die zit te zeuren? ze hebben gelijk. de laatste tijd heeft iemand wel een botte reactie op een topic. en fucking ik weet dat, ik zit hier al fucking 3 jaar. ik weet dat het hier voorheen veel fucking leuker was dan fucking NU!

    :l
    sorry
    en trouwens, als je het zo kut vind, waarom reageer jij nu zo pleures dom op mijn reactie? ''rot maar lekker op'' jezus.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 16:58 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Assassin schreef:
    Haha.
    Jij bent grappig, je beschreef zo net jezelf.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik ga mijn mening maar niet plaatsen, maar wat is er ''emo'' aan dat gedrag?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    PS. niks EMO, volgens mij moet jij ook eens nodig leren wat dat inhoud.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    >implying I care about your opinion.


    Hope goes lost but never dies.

    WeepMe schreef:
    (...)
    jweoalnwa lceasd;nweazknadsk dit soort commentaar is dus zo respectloos als de pest.

    OMG, en dat van jou niet?! ARE YOU F'ING KIDDING ME?! Je zit iedereen practisch uit te schelden en jij vind haar respectloos reageren!? Nou breekt echt mijn klomp.

    WeepMe schreef:
    (...)
    Omdat jij niet tegen de waarheid kan.

    Eerder omdat jij met dit soort topics naar mijn mening een beetje onzin uitkraamt ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    WeepMe schreef:
    (...)
    Dat doe ik, omdat bijna iedereen op dit forum zo doet.


    haha xD En jij zelf zeker niet? (krul)


    I solemny swear i am up to no good

    Hier komt ruzie van, en dat alleen maar omdat hier een mening word verteld. :')


    Everything is worse without music.

    Oh en trouwens, welk gedoe rond Gaby? Niet dat ik Gaby ken, maar ik ben nieuwsgierig ;a


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.