• Weetje wat ik vind van jullie gedrag? EMO. Echt hoe jullie reageren, overal wat achter zoeken, dat gezeur en die ongestelde hoogtepunten. Altijd alles anders bekijken en probéren grappig te zijn. Om het minste of geringste miepen en piepen. Je altijd aangesproken voelen. Jullie kunnen nooit tegen een grapje of diverse grapjes. Jullie zijn altijd bloedserieus. Altijd zo respectloos als de pest, omdat jullie mening toch boven die van je ''tegenstander'' gaat. Kom eens los, doe eens aardig, doe eens.... Wild?

Dat was mijn mening. :Y)

*insert philosophical cringe expression here*

Caribbean schreef:
    Want jij bent ook zo perfect hè? Ik zit me hier echt van binnen op te vreten...

Wat een bitchzin zeg. 0.o Nja doe dat dan niet en gooi het eruit, het kan me namelijk niks boeien wat mensen van mij vinden.

wat zeggen jullie.
    Sinds dat hele gedoe rond Gaby is bijna iedereen fuckin chagerijnig en alles aan het reageren.

Ik ben het met je eens Gaby. En nee, niet omdat ik van je hou :3 gewoon omdat je gelijk hebt. En ook daarom kom ik hier niet meer graag, omdat jullie (niet iedereen) overal commentaar op hebben, of proberen te verzinnen op wat dan ook.

I live for the applause, you will die for it.

Zaida schreef:

HAHAHAHAHA OMG AMBER. _O_

Everything is worse without music.

Oh dus als iedereen van dit forum in de sloot springt doe jij het ook?
    Best wel een meeloper dan.

En ik ken genoeg mensen die aardig doen, eigenlijk geen die niet aardig zijn.

Fuuu grow up, -c- alsof je zelf zo perfect bent.

[ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 16:54 ]

Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

Gelukkig voel ik me niet altijd aangesproken :Y)

Happy Birthday my Potter!

Nee, maar serieus, dit meen je niet eens, dit is waarschijnlijk een van je puberale momenten waarop je hormonen een beetje uit balans zijn, want ondertussen wil je wel al de emo's meeten en organiseer je een strandmeeting zodat je ze allemaal kan zien.

Your make-up is terrible

Waarom erger ik me altijd dood aan die topics van jou waarin je iedereen een beetje belachelijk loopt te maken? (cat)

[ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 16:54 ]

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Marz schreef:
    Waarom erger ik me altijd dood aan die topics van jou waarin je iedereen een beetje belachelijk loopt te maken? (cat)

^

Couldnt care less. Je irriteert me echt zo erg de laatste tijd, je zit overal maar te lullen wat je van iedereen hier vind, terwijl de meeste jou hier strontvervelend vinden. En agree met Assassin.

WeepMe schreef:
    (...)
    Wat een bitchzin zeg. 0.o Nja doe dat dan niet en gooi het eruit, het kan me namelijk niks boeien wat mensen van mij vinden.

Noo, I won't. 8D
    Nee nee. Dat was ook overdreven, maar ik vind dit weer zo iets typisch. (:

Big girls cry when their hearts are breaking

Marz schreef:

Omdat jij niet tegen de waarheid kan.

Kikkeli schreef:
    wat zeggen jullie.
    Sinds dat hele gedoe rond Gaby is bijna iedereen fuckin chagerijnig en alles aan het reageren.

Ik ben het met je eens Gaby. En nee, niet omdat ik van je hou :3 gewoon omdat je gelijk hebt. En ook daarom kom ik hier niet meer graag, omdat jullie (niet iedereen) overal commentaar op hebben, of proberen te verzinnen op wat dan ook.

Na dan rot je toch lekker op. Sorry dit is niet alleen tegen jouw maar ik word gek van iedereen die zit te zeuren dat we zo erg zijn en dat het hier niet leuk is en blablabla. Of je doet er wat aan of je rot lekker op maar val ons er niet mee lastig wil je.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Want jij doet dat natuurlijk nooooooooooit! Ö
    _O_

Everything means nothing, if I ain't got you.

WeepMe schreef:
    (...)

Pardon maar jij kent ons toch niet eens?
    Mensen doen zich bijna altijd anders voor op internet dan irl, zit dan ook niet zo te oordelen. of zijn je hormoontjes overstuur?

WeepMe schreef:
    (...)

Het is niet eens de waarheid.
    Ik vind het eigenlijk een hele vuile actie van je.
    :8

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.