• Ik heb dus een hele lieve jongen leren kennen, Stijn.
    Hij is echt super schattig,knap maar het belangrijkste, hij is echt mega lief tegen me.
    Hij geeft me vaak complimentjes, wilt altijd met me afspreken en noemt me zelfs zijn sjoe ( Antwerps woord voor schatje)
    Hij komt altijd online nadat ik me heb aangemeld en begint meteen een gesprek met me op msn of stuurt me de meest schattigste smsjes voordat ik ga slapen.
    Hij heeft onlangs toegegeven dat hij me leuk vindt als in "leuk leuk".
    Maar hij is binnen enkele maanden 20 terwijl ik 16 ben.
    Mijn zus die maar liefst 8 jaar ouder is dan mij, heeft altijd gezworen dat als ik met iemand thuis kwam, die bijna even oud was als zij, ze die knul iets aan zou doen...en geloof me, dat doet ze.
    Maar er is nog een ander probleem...hij woont in Brugge en ik in Antwerpe en het is best ver rijden (ik denk 1u30 minuten ofzo met de auto)
    Ik vind deze jongen echt leuk en weet echt even niet wat ik moet doen pff D:

Bedankt als je dit allemaal hebt gelezen, ik moest het gewoon even kwijt ):

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

SinCity schreef:
    als jij van iemand houd moet jou zus dat maar respecteren?

ind 4 jaar is nix,.. en je zus moet dat gewoon accepteren

Only those who listen can hear

Ik was 14 toen ik het met een jongen van 18 kreeg.
    we hebben het 17 maanden vol gehouden, en we zijn niet in ruzie uit elkaar gegaan. Dus de leeftijd vind ik nog wel mee vallen.
    En het reizen, misschien met de trein ?

Wat heeft jouw zus daar eigenlijk mee te maken, als ik vragen mag? Zij hoeft niet te bepalen met wie jij een relatie aangaat. En daarnaast, vier jaar vind ik nu niet een zó'n groot verschil, dat valt best wel mee. Als hij gewoon goed en lief voor je is, is er toch niets aan de hand. Je zus zou juist blij voor je moeten zijn (:

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

4 jaar valt best wel mee als jij 16 bent (en wss binnekort 17?).
    En nja de afstand is mss een beetje irri, maar je hebt een rechtstreekse verbinding met de trein naar Brugge. Dus als jullie echt willen, kunnen jullie wel afspreken ofzo. en wat je zus betreft. Hij is nog steeds 4jaar jonger.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Je zus wil dus niet dat je gelukkig bent ofzo? (krul)

-

xLoveYouRick schreef:
    dat kan ze al niet eens doen lijkt me, ze kan moeilijk jouw vriendje iets aan gaan doen? dat zou wel erg zijn. en leeftijdsverschil is er, maar ik vind het nog meevallen opzich, hij is dan 4 jaar ouder. (ik weet niet wanneer jij 17 wordt) dan zou de afstand eerder een probleem vormen, of hij moet je komen halen :')

Numbers.

Ik ben 17 en mijn crush is 20. Dat is hetzelfde verschil. Als het straks echt wat wordt (en daar ziet het naar uit :) ) zal je zus het vanzelf accepteren wanneer ze ziet hoe leuk die jongen is en hoe goed hij voor je zorgt. En sowieso, over pakweg 3 jaar merk je van dat kleine leeftijdsverschil ook helemaal niets meer.

ars moriendi

4 jaar is niet veel. En hij zit precies in het midden dus je zus kan niet doen. En ze moet het eigenlijk gewoon accepteren.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Pppf jaar stelt niet voor, bij mij ishet leeftijdsverschil groter (maar ik ben ietsjes ouder als jij.)
    En trek dat van je zus niet aan 16 - 20 - 24.. Zie hij zit juist perfect tussen jullie, en is dus niet de leeftijd van jouw zus ;D

Get outta my head!

4 jaar is niet zo'n heel groot verschil, mijn ouders verschillen 7 jaar...

A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

4 jaar is niet zo veel hoor en als je zus van je houd en je vertrouwt, moet ze het accepteren. Ik vind dat je ervoor moet gaan! (:

Time is like rain dripping through the hands

Leg het rustig aan haar uit. Zo veel verschil is het ook weer niet.
    Ze zou hem echt niet vermoorden als je het rustig doet. Je moet niet meteen met hem komen aan zetten nee, praat eerst.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Mijn vriend is ook bijna 4 jaar ouder dan ik & ben al bijna een half jaar samen. :')

Mysli zdes' uzhe ne vazhny

Je zus heeft er niks mee te maken. Ik heb anderhalf jaar lang met een jongen gehad die 5 jaar ouder was dan ik en die woonde ook niet zo heel erg dichtbij.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Jij mag zelf weten met wie je neemt, je zus bepaalt dat niet voor je.

"Ignite, my love. Ignite."