• Hee.
    Ik vraag me iets af. Hebben jullie ook wel eens gewoon door de week gehad als je naar school moet de volgende dag, dat je savonds totaal geen zin hebt om te slapen en dat je de hele nacht opblijft en dan gewoon naar school gaat sochtends?
    Ik heb dat nu dus, ik wil niet slapen en wil gewoon de hele nacht opblijven. Maar ben bang dat ik morgen dan dood ben op school xd

    Dus, hebben jullie dat al eens gedaan?
    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zorg altijd dat ik minstens een kwartiertje slaap heb. Een hele nacht opgebleven, dat ben ik nog nooit, maar ik heb wel al een keer of 100 meegemaakt dat ik maar een kwartiertje of half uurtje sliep, en dan weer wakker moest worden. (Dus echt serieus om half 7 gaan slapen, en om kwart voor 7 weer wakker moeten worden:P )
    Dat komt best vaak voor bij mij trouwens:P Door de weeks slaap ik sowieso nooit echt voor een uur of 3. Vaak dan schik ik ook op, en is het ineens 5 uur. Jaaa, ik weet het, mijn slaapritme is niet geweldig gezond:)

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 22:01 ]


    Bad decisions make good stories.

    Paradox schreef:
    Ik ga meestal om 10/11 uur slapen en er om 6/7 uur uit.

    Paradox schreef:
    (...)
    Ben je dan niet dood moe? xd


    Mwah... valt mee ;P maar, die opleiding die ik nu doe. heb ik maandag en dinsdag stage [nu nog.. heb geen stage.. ben ik niet van plan ook WIL VAN DIE KUT SCHOOL AF -.-] mja en woensdag half 8 ehm donderdag half 9 ben dan eerste uur vrij en dan vrijdag ook gwn half 8.
    Dus tjah ;P en ik ben het tenslotte geweend (:
    en als ik moe ben ga ik gwn eerder naar bed;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heel soms, dan haal ik de dag school nog wel. Maar de volgende dag moet ik dan thuisblijven om slaap in te halen x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik slaap super kort ik ga om 2 uur s'nachts meestal naar bed of soms nog later en om 6 uur sta ik alweer naast m'n bed.

    Ik vindt dat ik genoeg slaap, maar m'n moeder niet die stuurt me nu naar bed om 8 uur maar dan ga ik echt niet slapen.


    I love you one day, I love you two months, I love you three years, I love you 4 ever.

    Nee en ik vind het sowieso geen slim plan D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Discover schreef:
    Oh, ik slaap altijd te kort als ik naar school moet, maar ik ben nooit een hele nacht opgebleven.


    None but ourselves can free our minds.

    Discover schreef:
    Oh, ik slaap altijd te kort als ik naar school moet, maar ik ben nooit een hele nacht opgebleven.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Usually schreef:
    Ik wil altijd slapen dude.
    ik ook _O_
    vooral als ik op school ben (geweest) :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Uh ja ik heb zelfs staan dansen in mijn kamer om 5 uur was nog klaar wakkerxp.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik slaap meestal wel elke dag.
    Okal is het best vaak laat.
    Mijn gemiddelde slaap is 5 uur. En ben 12 jaar. :$
    Er zijn vast wel meer kinderen, x']

    Jepp, zovaak, haha. (:
    Ik val gewoon niet in slaap en ben niet moe, heel raar.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Het is meestal half 12 / 12 uur dat ik ga slapen en om 7.15 uur opstaan. Alleen je moet wel een uur rekenen voordat ik daadwerkelijk slaap. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    ik heb doordeweeks echt een slaaptekort ;x
    Ga te laat slapen, & dan gaat mn wekker weer om 5:45 -.-'


    Vampire Heart.

    ik heb dat meestal in de zomervakantie (:


    Save me from myself.