• Ik heb dit jaar al 4 tassen (inclusief mijn nieuwe) voor school gehad. Op de 1e was ik gewoon uitgekeken, van de 2e ging de rits stuk door N.B. (krul) <- Kennen jullie niet, zit wel op Quizlet, 3e gingen de stiksels van los en vandaag heb ik van mijn 3e een tegoedbon gekregen en een nieuwe gehaald.

1. Tas van Cromia, meer dan 100 euro. <- Op uitgekeken
    2.

<- invitotas, rits stuk door -kuch-.
    3. Tas van Friis & Company <- Maar dan in crèmekleur, stiksels van los.
    4.

<- Maar dan in het paars, vandaag gekocht.

Welke schooltassen hebben jullie dit jaar allemaal (al gehad)?

[ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 19:28 ]

*insert philosophical cringe expression here*

Leuk. (:
    Waarom moeten we weten hoe duur je eerste tas was? Alsof hij dan mooier en specialer wordt als hij boven de 100 euro komt. (':

[ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 19:32 ]

your eyes are like stars in the night.

Cooool!

een zwarte waar PARIS op staat. (cat)

We accept the love we think we deserve.

Poseidon schreef:
    Leuk. (:
    Waarom moeten we weten hoe duur je eerste tas was? Alsof hij dan mooier en specialer wordt als hij boven de 100 euro komt. (':

Opgeven is geen optie.

Mijn superawesome & allereerste eastpack; mn neongele. n__n
    Alleen nu is hij minder schoon en volgetekend met pacman's en rare tekeningetjes (:

I hope heaven needs you more than I do now.

mijn geweldige roze rugtas. Ik kan niet meer zonder die tas <'3

Twee dit jaar, eerste was van Primark en tweede van Invito.

As travars

Knalrode eastpak.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Ik heb dit jaar geen tassen gehad, vorig jaar ook niet en 't jaar daarvoor ook niet :') Zolang m'n tas 't nog doet, hoef ik geen nieuwe :Y)

Ik heb een blauwe Eastpak van m'n broer, een motiefjes Eastpak en een schoudertas van zhe Beatles.

"I shut my eyes in order to see.'

Poseidon schreef:
    Leuk. (:

Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

1e een rugzak van puma omdat ik geen schoudertas mogt --'
    2e een tas van de H&M maar rits ging kapot (soort handtas idee)
    3e me oude schouder tas x'D (al zowat bijna 3 jaar oud)
    en nu heb ik een lkkr grote Reebok tas waar ik alles gewoon in gooi en zonder te veel moeite terugvind^^:9~

Shoganai i ne~

Een roze Eastpak rugtas
    een blauwe waar London opstond(ging kapot)
    een blauwe die je ook wel eens op de markt ziet in allemaal verschillende stofjes, deze met kersen en doodshoofden.

Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

Poseidon schreef:
    Leuk. (:

En die laatste ken ik daar loopt mijn halve school mee rond nahja vooral 2 jaar geleden :'D

It's hard to hold a candle in the cold November Rain

Poseidon schreef:
    Leuk. (:

Haha, dat was dus ook het eerste wat ik dacht.
    Eastpack en zak van de maw

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Poseidon schreef:
    Leuk. (:

They fell in love, didn't they?

Poseidon schreef:
    Leuk. (:

Het was meer dat het best wel dom is dat ik uit gekeken ben op een tas van boven de 100 euro, maar jij vangt alles echt net ietsje anders op.

*insert philosophical cringe expression here*