• Portfolio!
    31 maart heb ik namelijk een intake voor mijn opleiding, en daarvoor moet ik een portfolio of folder maken over mezelf, mijn hobby's, dingen die ik al eerder heb gedaan qua stage en ja, eigenlijk van alles. Maar ik heb geen idee hoe ik dat moet maken. Met foto's, of hele lap teksten maken? En bestaat zo'n portfolio uit veel bladzijden? Of kan ik beter een soort van folder maken ofzo?
    Heeeelp, sos! hihihi


    Alleen maar tranen van geluk

    -


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zou gewoon over ieder onderwerp dat je praat, één of twee foto's in de tekst steken. Je kan het in artikel vorm brengen (kolommen dus), of gewoon in alinea's tekst. Ik denk dat je dat zelf een beetje mag gaan kiezen..
    Of je gaat portfolio's op internet gaan zoeken als voorbeeld


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zoek op Google naar portfolio's, en haal daar inspiratie uit.
    Niet dat je het moet gaan na-apen, maar kijk een beetje hoe ze het hebben gemaakt qua uitstraling. Dat zal je vast helpen Dominique.
    En je kan bijvoorbeeld, in alinea's maken, zoals Tranquillity al zei. En per twee teksten een foto van iets wat je doet, je werk, of je hobby's ofzoiets. Alsof het een boekje lijkt, een ja, een folder over iemand of iets. Maar dan wel zakelijk, zoals een portfolio.


    We accept the love we think we deserve.