• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Olaya - Elena - WAG van Samir Nasri & David Villa.
    Francesc - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Busquets - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Gracious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.

Gast-bezoekers:
    Navasinator - Larissa - WAG van Jesús Navas.
    H0USE - Lotte - WAG van Iker Casillas.
    Kuyt - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.
    Armin - Rose - gebande WAG van Cristiano Ronaldo, forever in our hearts.

Carbonero schreef:
    Cesc heeft ook Barçabloed in zijn dna, en kijk waar hij nu staat! Hij is een geweldige speler geworden. -ik zeg niet dat hij dat bij Barça niet was geworden- Maar hij werd het bij Arsenal. En hij kan ook nog altijd terug keren als hij wil.

En @ Anne, ik vind Xavi net iets meer Barça dan Bo ;$

Maar Xavi is ietsjes ouder. En Bo speelt nog niet zoals hij. Misschien als hij beter wordt. Meer speeltijd krijgt en Xavi met pensioen is.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Carbonero schreef:
    (...)Jammer. Die zijn ook al van mij :p

Ik heb ze al heel lang hoor. Ik heb die 2 kerels al extreem lang. Hoe lang ga k niet uittellen maar ik own ze al langer nog voor dat hier eigenlijk fatsoenlijk over voetbal werd gepraat. *Gaat weer terug naar Barcelona de gestoorde fan & aanhangsel uithangen...voor degene die nog weten dat ik FCB in Camp Nou live heb zien spelen en tegen Messi z'n auto bijna ben aangelopen.*

You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

Carbonero schreef:
    Cesc heeft ook Barçabloed in zijn dna, en kijk waar hij nu staat! Hij is een geweldige speler geworden. -ik zeg niet dat hij dat bij Barça niet was geworden- Maar hij werd het bij Arsenal. En hij kan ook nog altijd terug keren als hij wil.

En @ Anne, ik vind Xavi net iets meer Barça dan Bo ;$

Cesc heeft zijn belangrijkste basis bij Barça geleerd.

The soul needs autumn.

Hee Lien en Bells zijn de claimers :')
    Hee guys.

Hope goes lost but never dies.

Zaida schreef:
    Hee Lien en Bells zijn de claimers :')
    Hee guys.

Ken ik niet :')

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Busquets schreef:
    (...)

Maar Xavi is ietsjes ouder. En Bo speelt nog niet zoals hij. Misschien als hij beter wordt. Meer speeltijd krijgt en Xavi met pensioen is.
    Dan gaat hij nog lang mogen wachten..

This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

Laten we niet beginnen over wie, wie claimt want daar komt ruzie van (hoor wie het zegt)
    We weten allemaal dat het claimen van voetballers fictief is en dat iedereen,iedereen kan claimen zolang het maar respectvol blijft. Als 1 van de spelers je échte vriendje was zou de situatie helemaal anders zijn, maar dat telt voor niemand.
    Ja mag iedereen als idool/voorbeeld hebben.

The soul needs autumn.

Carbonero schreef:
    (...)Dan gaat hij nog lang mogen wachten..

Ik wil niet dat Xavi met pensioen gaat, ik hou ervan zoals hij speelt.

RVertonghen schreef:
    (...)

Ken ik niet :')

Bella is echt geweldig, Ibrahim is ze nu op Q en zij is nogal mijn FCB maatje dus ik vroeg me al af wanneer ze wou komen, maar ze zit niet zo vaak op Q dus dat komt goed :')
    En Lien heb ik best vaak mee gepraat want zij ging naar Barça-Sevilla en toen was ik focking hard jaloers haha. (:

Het zusje van een van mijn beste vriendinnen en ik zijn iets stoms van plan. We gaan naar een voetbalwedstrijd van amateurs. Dan gaan we de beste eruit pikken en dat worden onze vriendjes. Dan worden ze ontdekt door een grote club en dan gaan we ervan door met hun teamleaden. In haar geval Cesc en ik met Aaron. Klinkt als een goed plan, nu zorgen dat het lukt.

Zaida schreef:
    (...)
    Bella is echt geweldig, Ibrahim is ze nu op Q en zij is nogal mijn FCB maatje dus ik vroeg me al af wanneer ze wou komen, maar ze zit niet zo vaak op Q dus dat komt goed :')
    En Lien heb ik best vaak mee gepraat want zij ging naar Barça-Sevilla en toen was ik focking hard jaloers haha. (:

Je maakt me verlegen dude, stop ;x En ik zit wel op Q maar nooit op forum (: Behalve nu dan.

[ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 21:26 ]

we've only said goodbye with words

Busquets schreef:
    Het zusje van een van mijn beste vriendinnen en ik zijn iets stoms van plan. We gaan naar een voetbalwedstrijd van amateurs. Dan gaan we de beste eruit pikken en dat worden onze vriendjes. Dan worden ze ontdekt door een grote club en dan gaan we ervan door met hun teamleaden. In haar geval Cesc en ik met Aaron. Klinkt als een goed plan, nu zorgen dat het lukt.

Klinkt best goed ;$
    Can I join please('A)

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Ibrahim schreef:
    (...)

Je maakt me verlegen dude, stop ;x En ik zit wel op Q maar nooit op forum (: Behalve nu dan.

Ik herken jou oude usernamen van het forum!

RVertonghen schreef:
    (...)

Klinkt best goed ;$
    Can I join please('A)

Ja, hoor. (:

Ibrahim schreef:
    (...)

hehe je weet toch, i love you bby. nou okee dan gb ik wel met je :'D