• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Olaya - Elena - WAG van Samir Nasri & David Villa.
    Francesc - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Busquets - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Gracious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.


    Gast-bezoekers:
    Navasinator - Larissa - WAG van Jesús Navas.
    H0USE - Lotte - WAG van Iker Casillas.
    Kuyt - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.
    Armin - Rose - gebande WAG van Cristiano Ronaldo, forever in our hearts.


    Carbonero schreef:
    (...)Maar misschien is het gewoon beter voor Bojan? Je moet toegeven dat hij niet echt de kans krijgt bij Barça om te spelen en persoonlijk vind ik hem ook niet echt de Barça-attitude hebben.. ;$ Sorry

    Heeft Barça een ''attitude'' dan? Hij is nog lekker jong en ik vind dat hij thuis hoort in de big barça family. :9~


    Everything is worse without music.

    Gracious schreef:
    (...)
    Alleen nog maar standje een voor de heer Bojan.


    Ghehehehe arme bobo..
    Ach ja, eigen schuld is het dan.
    Maar laten we niet te ver vooruit denken, wie weet blijft hij wel bij barça.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Gracious schreef:
    (...)
    Heeft Barça een ''attitude'' dan? Hij is nog lekker jong en ik vind dat hij thuis hoort in de big barça family. :9~
    Ik bedoel dat ik vind dat hij de Barçaspeelstijl niet beheerst.. Hij verliest redelijk vaak de bal enzo.. Misschien lukt het hem gewoon beter bij een andere club. Hij kan altijd terug komen op het punt van zijn voetbalcarrière..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Ghehehehe arme bobo..
    Ach ja, eigen schuld is het dan.
    Maar laten we niet te ver vooruit denken, wie weet blijft hij wel bij barça.

    Laatste tijd zijn er veel clubs die hem willen -zucht-. Ik houd niet zo van die transfers.


    Everything is worse without music.

    Auditore schreef:
    Volgens MIJ HEB IK EEN DEEL VAN MIJN SOCIAAL LEVEN GEMIST O.O?!

    Woow al 55.

    -btw ik own Sergio Busquets & Andreu Fontàs vn Barça-
    Jammer. Die zijn ook al van mij :p


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik versta niets van mijn stream en Sergio is niet aan het spelen, maar de commentators praten telkens over hem.
    /frustratie


    The soul needs autumn.

    Gracious schreef:
    (...)
    Laatste tijd zijn er veel clubs die hem willen -zucht-. Ik houd niet zo van die transfers.


    Niet alleen clubs..
    *kijkt stiekem om zich heen*

    Ghehe


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Carbonero schreef:
    (...)Ik bedoel dat ik vind dat hij de Barçaspeelstijl niet beheerst.. Hij verliest redelijk vaak de bal enzo.. Misschien lukt het hem gewoon beter bij een andere club. Hij kan altijd terug komen op het punt van zijn voetbalcarrière..

    Is ook wel zo, daarom speelt hij nu vast ook nog niet zo heel vaak, maar ik denk wel dat als die wat verder in zijn carrière is, wel echt thuis hoort bij Barça weet niet waarom, zo'n gevoel heb ik gewoon 8D.


    Everything is worse without music.

    Ik ga even douchen want het is.. rust.


    Everything is worse without music.

    Gracious schreef:
    (...)
    Is ook wel zo, daarom speelt hij nu vast ook nog niet zo heel vaak, maar ik denk wel dat als die wat verder in zijn carrière is, wel echt thuis hoort bij Barça weet niet waarom, zo'n gevoel heb ik gewoon 8D.
    Volgens mij werkt het wachten op zijn zenuwen. Allé, zo zou ik me toch voelen als ik hem was. Lid zijn van de beste voetbalploeg ter wereld en amper aan speeltijd komen, dan zou ik er toch ook wel eventjes over nadenken om van ploeg te veranderen..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Weetje, misschien is het echt goed voor Bojan. Dan gaat hij op huurbasis jaartje/halfjaartje naar een andere club. Daar speelt hij goed. Bojans zelfvertrouwen stijgt. En dan gaat hij terug naar Barca. Dat werkte bij Wilshere ook, dus moet het bij Bo ook lukken. Maar aan de andere kant Bojan is Barca, net als Xavi Barca is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bojan groeide op met Barça, Barca is dé voetbalclub van Catalonië, dus natuurlijk hoort hij daar :')


    The soul needs autumn.

    Dus what did i miss, once again :')


    Hope goes lost but never dies.

    Cesc heeft ook Barçabloed in zijn dna, en kijk waar hij nu staat! Hij is een geweldige speler geworden. -ik zeg niet dat hij dat bij Barça niet was geworden- Maar hij werd het bij Arsenal. En hij kan ook nog altijd terug keren als hij wil.

    En @ Anne, ik vind Xavi net iets meer Barça dan Bo ;$


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Niets, we zijn heel aardig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.