• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Olaya - Elena - WAG van Samir Nasri & David Villa.
    Francesc - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Busquets - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Gracious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.


    Gast-bezoekers:
    Navasinator - Larissa - WAG van Jesús Navas.
    H0USE - Lotte - WAG van Iker Casillas.
    Kuyt - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.
    Armin - Rose - gebande WAG van Cristiano Ronaldo, forever in our hearts.


    Carbonero schreef:
    (...)Omdat ze alleen naar mij komt als ze problemen heeft. Maar als ze een nieuw vriendje heeft ben ik niet de eerste waar aan ze het verteld. Nee, ik moet het via facebook te weten komen terwijl zij mij altijd wel opzadelt met haar problemen. En dan is het weer uit met haar vriendje, dat weet ik wel als eerste, want dan voelt ze zich weer eenzaam. En dan is het weer aan, weet ik het pas twee weken laten omdat ik haar nog eens over die gast vraag. En zij zit altijd te zagen dat ze een vriendje wil en ze neemt altijd de eerste de beste. Ik wil ook een vriendje, maar ik ga Xavier ook niet opeens aflebberen omdat ik perce een vriendje wil! -Yes, i'm mad!-

    Zo zijn heel veel vriendinnen, jij het luisterend oor zij degene die het altijd verteld, en wanneer jij iets wilt vertellen zijn ze afwezig. :')
    Dring de aandacht maar op aan jezelf hoor Lynn, je verdiend het. :9~


    Everything is worse without music.

    Gosh, deze wordt ook al langer dan 1000 woorden waarschijnlijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Ik snap wat je bedoelt.
    Mijn beste vriendin en ik zijn echt twee druppels water.
    In denken en in doen.
    Werkelijk waar, we zijn kopieën van elkaar.
    Ik ken haar nu 2 jaar en heb 2x ruzie met haar gehad, maar dat was zo snel over omdat we ons beide gewoon zo rot voelden toen we ruzie hadden.
    Het ging uiteindelijk ook om een miscommunicatie, maar oke.

    Ik heb ook echt een echte vriendin, we lijken op elkaar en ik ken haar al vanaf baby's af aan, maar in groep zeven ofzo werden we pas echt goede vriendinnen, ik heb wel eens een meningsverschil met haar omdat ze lakser denkt als dat ik doe maar verder is ze gewoon top!


    Everything is worse without music.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Ooh bah dat is zo stom he!
    Ze gebruikt je gewoon waar je bij staat;O
    Maar, is ze buiten dat om wél aardig dan?
    Ik heb nu echt een heel slecht beeld van haar.
    Het rottige is, dat, als er geen jongens tussen ons in staat, ze het beste is dat me ooit is overkomen. Als ze geen vriendje heeft kan ik altijd naar haar toe, kan ik haar alles vertellen en doen we partijtjes 'Scheld alles en iedereen uit' waardoor ik me iedere keer beter voel. Zij is mijn beste vriendin al vier jaar lang. We gaan al jaren samen op reis. Ze moet gewoon haar bek houden over fucking jongens en gewoon zichzelf zijn. Dat is de rede waarom ze mijn beste vriendin is. Bij haar vorig ex-friendje had ze dat ook. Hij was mijn ex-jeugd-bestfriend en ze had hem leren kennen en sindsdien was ze altijd over hem bezig. Tot het uit ging, God ik was toen trots op mezelf. Ik had haar al kant en klaar duidelijk gemaakt dat ik het niet meer leuk vond, maar ik ben toen wel om 2 uur opgestaan om naar het pleintje van de straat te lopen waar we hadden afgesproken nadat ze me wakker belde...


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Gracious schreef:
    (...)
    Ik heb ook echt een echte vriendin, we lijken op elkaar en ik ken haar al vanaf baby's af aan, maar in groep zeven ofzo werden we pas echt goede vriendinnen, ik heb wel eens een meningsverschil met haar omdat ze lakser denkt als dat ik doe maar verder is ze gewoon top!


    Gelukkig ^^
    Bij mij heeft het even geduurd voordat ik eindelijk een échte goede vriendin heb 'gevonden'. Het is best raar, maar nog nooit heb ik zo'n goede vriendschap gehad. Ik ben ook sinds dat ik haar ken een stuk gelukkiger, dat is ook best wel raar.
    Alleen het is jammer dat ik omdat ik nu met haar bevriend ben, met iemand anders minder bevriend ben. Maar ja, het zij zo.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Carbonero schreef:
    (...)Het rottige is, dat, als er geen jongens tussen ons in staat, ze het beste is dat me ooit is overkomen. Als ze geen vriendje heeft kan ik altijd naar haar toe, kan ik haar alles vertellen en doen we partijtjes 'Scheld alles en iedereen uit' waardoor ik me iedere keer beter voel. Zij is mijn beste vriendin al vier jaar lang. We gaan al jaren samen op reis. Ze moet gewoon haar bek houden over fucking jongens en gewoon zichzelf zijn. Dat is de rede waarom ze mijn beste vriendin is. Bij haar vorig ex-friendje had ze dat ook. Hij was mijn ex-jeugd-bestfriend en ze had hem leren kennen en sindsdien was ze altijd over hem bezig. Tot het uit ging, God ik was toen trots op mezelf. Ik had haar al kant en klaar duidelijk gemaakt dat ik het niet meer leuk vond, maar ik ben toen wel om 2 uur opgestaan om naar het pleintje van de straat te lopen waar we hadden afgesproken nadat ze me wakker belde...


    Nee oke, dan is het goed!
    Het is zo jammer dat sommige meiden veranderen als ze een vriendje ofzo hebben. Maar ja, we can't change it ):
    En als ik dit zo hoor, Lynn je lijkt me echt een geweldige vriendin!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ja, mijn vriendinnen veranderen ook als ze een vriendje krijgen. Ze vertellen me niks meer en en als ze al iets zeggen, vertellen ze over hoe leuk ze het hebben met hun vriendje, terwijl ze weten dat dat mij pijn doet omdat ik echt hunker naar een jongen die van mij houd. Ik zit dan bijna met tranen in me ogen en ze gaan maar door, verschrikkelijk. En als je vraagt of ze stoppen is het ja maar ze gaan dan weer verder...

    Sneijder schreef:
    Ja, mijn vriendinnen veranderen ook als ze een vriendje krijgen. Ze vertellen me niks meer en en als ze al iets zeggen, vertellen ze over hoe leuk ze het hebben met hun vriendje, terwijl ze weten dat dat mij pijn doet omdat ik echt hunker naar een jongen die van mij houd. Ik zit dan bijna met tranen in me ogen en ze gaan maar door, verschrikkelijk. En als je vraagt of ze stoppen is het ja maar ze gaan dan weer verder...

    Gelukkig zijn wij WAGS en hun dan weer niet. (:


    Everything is worse without music.

    HAHA baby boo in dit filmpje :')


    Everything is worse without music.

    Bobo:9~
    Hoe heet dat liedje eigenlijk?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hebben jullie dat filmpje al laten zien wanneer sommige Barça boys iemand wakker maken die nog ligt te slapen ?


    The soul needs autumn.

    Niet dat ik weet?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Klaar, maar ik mis een reactie dus hij komt lekker niet nog.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga zo Word weer even opstarten

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 19:34 ]

    OH DEAR OH DEAR OH DEAR.. DE PANIEK SLAAT INEENS TOE BIJ MIJ.
    FUCK IT MAN!
    Als Ajax tegen Heracles moet, de eerst komende competitie wedstrijd missen ze bijna heel de fucking verdediging!
    Stekelenburg en Alderweireld zijn geblesseerd en Jan is geschorst dan. KUT ZOOI! SERIEUS BAH.
    Hopelijk kan Vermeer dan wél keepen bij Ajax. Zucht.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.