• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Olaya - Elena - WAG van Samir Nasri & David Villa.
    Francesc - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Busquets - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Gracious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.


    Gast-bezoekers:
    Navasinator - Larissa - WAG van Jesús Navas.
    H0USE - Lotte - WAG van Iker Casillas.
    Kuyt - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.
    Armin - Rose - gebande WAG van Cristiano Ronaldo, forever in our hearts.


    Gracious schreef:
    (...)
    Dit had ik vandaag dus ook toen ik even online was op school, ik zat even op Q en even een stukje bij schrijven aan winter heat, gaat een vriendin van me meekijken, daar erger ik me dood aan. Ik vind het fijn dat geen een van mijn vriendinnen op Q zit. :')


    Agree. Man ik kan al moeilijk nee zeggen en zei zeurt te hele tijd over jongens!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mensen ik ben er weer hoor. (cat)

    Hahahaha hoi KIM


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Francesc schreef:
    (...)

    Agree. Man ik kan al moeilijk nee zeggen en zei zeurt te hele tijd over jongens!

    Zo super hatelijk, vooral toen ze zei: 'oh wat doe jij dan?' Dus ik klikte word weg, gewoon uit reflex en toen zei ze: 'oh, mag ik het niet zien?' - overdreven bitchface - ik dacht bitch flikker op.


    Everything is worse without music.

    Maar goed, ik schaam me nu dood.

    Gracious schreef:
    (...)
    Zo super hatelijk, vooral toen ze zei: 'oh wat doe jij dan?' Dus ik klikte word weg, gewoon uit reflex en toen zei ze: 'oh, mag ik het niet zien?' - overdreven bitchface - ik dacht bitch flikker op.


    Inderdaad man! - schrijft verder -


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sneijder schreef:
    Maar goed, ik schaam me nu dood.


    Zeg gewoon; ja ik ben even naar Wesley gegaan en ben het bed met hem ingedoken. Ik ben beter dan Yolanthe, dus ja.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Gracious schreef:
    (...)
    Dit had ik vandaag dus ook toen ik even online was op school, ik zat even op Q en even een stukje bij schrijven aan winter heat, gaat een vriendin van me meekijken, daar erger ik me dood aan. Ik vind het fijn dat geen een van mijn vriendinnen op Q zit. :')


    Dat ken ik, dat is zó irritant. (cat)
    Daarom zit ik meestal niet op Q @ school ofzo.

    Maar ik had voor mijn bff en mij kaartjes voor Bruno Mars geregeld en het enige wat ze terug antwoord @ sms is; Jippie!!!
    En, nja, wss bedoeld ze het wel meer enthousiast maar in mijn ogen is het nogal.. ja, sarcastisch.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Sneijder schreef:
    Maar goed, ik schaam me nu dood.

    Haha, oops. :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik had een heel stuk geschreven dus over dat die hoofdpersoon zwanger werd en hoe Wesley zou reageren, voor later in het verhaal weetje? Want ik kreeg inspiratie, maar dan krabbel ik maar wat, dus mijn moeder begreep het compleet verkeerd.

    RVertonghen schreef:
    Lien&Lynn

    Whyhyy?
    Omdat ze alleen naar mij komt als ze problemen heeft. Maar als ze een nieuw vriendje heeft ben ik niet de eerste waar aan ze het verteld. Nee, ik moet het via facebook te weten komen terwijl zij mij altijd wel opzadelt met haar problemen. En dan is het weer uit met haar vriendje, dat weet ik wel als eerste, want dan voelt ze zich weer eenzaam. En dan is het weer aan, weet ik het pas twee weken laten omdat ik haar nog eens over die gast vraag. En zij zit altijd te zagen dat ze een vriendje wil en ze neemt altijd de eerste de beste. Ik wil ook een vriendje, maar ik ga Xavier ook niet opeens aflebberen omdat ik perce een vriendje wil! -Yes, i'm mad!-


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Of zou ik toch veel details doen? :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Villalicious schreef:
    (...)

    Dat ken ik, dat is zó irritant. (cat)
    Daarom zit ik meestal niet op Q @ school ofzo.

    Maar ik had voor mijn bff en mij kaartjes voor Bruno Mars geregeld en het enige wat ze terug antwoord @ sms is; Jippie!!!
    En, nja, wss bedoeld ze het wel meer enthousiast maar in mijn ogen is het nogal.. ja, sarcastisch.

    Vanaf nu doe ik het ook niet meer op school, pff vriendinnen. Ik ken het, dat ''overenthousiaste gedoe.'' Soms wil ik vriendinnen die meer op mij lijken, niet arrogant bedoeld maar dat ik ze misschien wat beter begrijpen kan?


    Everything is worse without music.

    Carbonero schreef:
    (...)Omdat ze alleen naar mij komt als ze problemen heeft. Maar als ze een nieuw vriendje heeft ben ik niet de eerste waar aan ze het verteld. Nee, ik moet het via facebook te weten komen terwijl zij mij altijd wel opzadelt met haar problemen. En dan is het weer uit met haar vriendje, dat weet ik wel als eerste, want dan voelt ze zich weer eenzaam. En dan is het weer aan, weet ik het pas twee weken laten omdat ik haar nog eens over die gast vraag. En zij zit altijd te zagen dat ze een vriendje wil en ze neemt altijd de eerste de beste. Ik wil ook een vriendje, maar ik ga Xavier ook niet opeens aflebberen omdat ik perce een vriendje wil! -Yes, i'm mad!-


    Ooh bah dat is zo stom he!
    Ze gebruikt je gewoon waar je bij staat;O
    Maar, is ze buiten dat om wél aardig dan?
    Ik heb nu echt een heel slecht beeld van haar.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Gracious schreef:
    (...)
    Vanaf nu doe ik het ook niet meer op school, pff vriendinnen. Ik ken het, dat ''overenthousiaste gedoe.'' Soms wil ik vriendinnen die meer op mij lijken, niet arrogant bedoeld maar dat ik ze misschien wat beter begrijpen kan?


    Ik snap wat je bedoelt.
    Mijn beste vriendin en ik zijn echt twee druppels water.
    In denken en in doen.
    Werkelijk waar, we zijn kopieën van elkaar.
    Ik ken haar nu 2 jaar en heb 2x ruzie met haar gehad, maar dat was zo snel over omdat we ons beide gewoon zo rot voelden toen we ruzie hadden.
    Het ging uiteindelijk ook om een miscommunicatie, maar oke.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.