• Zoals alle 'beliebers' wel weten, Justin gaf gisteren een concert in Ahoy - Rotterdam. Mijn vraag was dus; Kunnen de mensen die er waren hun foto's en video's met een link op dit topic zetten? En als je die niet hebt, gewoon elk detail vertellen? Dat zou heel fijn zijn, want ik was er zelf niet bij. -a-

    Edit: Hier zijn filmpjes op youtube van het concert; klik

    Love me klik


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 17:45 ]

    Ik was er jammer genoeg ook nie bij :(

    Ik was er ook niet );


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ik wilde er heel graaf geen heen maar dat kon niet:(:(


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik was er, het was mooi maar ook weer onecht. Het was raar dat hij daar was, al maanden praat ik over hem en denk ik aan hem en daar stond hij dan gewoon op te treden. Het ging allemaal ook heel vlug. Ik zet zo wel wat foto's in dit topic.


    <3

    ik was er niet :X


    Zei ik dat ik zonder je kan? Ik heb gelogen ;$

    hortons schreef:
    Ik was er, het was mooi maar ook weer onecht. Het was raar dat hij daar was, al maanden praat ik over hem en denk ik aan hem en daar stond hij dan gewoon op te treden. Het ging allemaal ook heel vlug. Ik zet zo wel wat foto's in dit topic.


    Dankje. :'D

    Je kunt ook op de hyves kijken van justin bieber staan onzettend veel foto's op..


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Dreft schreef:
    Ik was er jammer genoeg ook nie bij :(


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    hortons schreef:
    Hier staan foto's die ik gemaakt heb.
    Hier is een filmpje die ik opgenomen heb.

    Wow, vet gaaf. Mijn vriendin was er ook bij, die heeft ook foto's en filmpjes =D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    hortons schreef:
    Hier staan foto's die ik gemaakt heb.
    Hier is een filmpje die ik opgenomen heb.


    Dankjewel! Omg, ik wilde dat ik erbij was.. ):

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 15:51 ]


    Avada Kedavra