• of er iemand van jullie deze zomer, in de periode van 11 tem 23 juli naar Kos op reis gaat? Want ik ga nog een laatste keer mee met mijn ouders op reis en zou het wel leuk vinden moest ik met iemand kunnen meeten! Dus zet het hier even in dit topic!

    En om dit nog nuttig te houden; waar gaan jullie anders deze zomer op reis en met wie? ;D

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 15:31 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hey, op 11 juli ben ik jarig!
    Nee, ik ga op 16 juli drie weken naar Amerikaaaa!


    live the life you love

    Nop,
    Ik ga één week naar Zwitserland (met een dag Italië erbij), en één week Frankrijk :3 met mijn ouders & broertje, en misschien mijn beste vriendin.


    Destroy what destroys you.

    Nicholas schreef:
    Hey, op 11 juli ben ik jarig!
    Nee, ik ga op 16 juli drie weken naar Amerikaaaa!

    Omg! Ik wil ook es op reis naar Amerika : D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wij gaan waarschijnlijk naar België bij de kust.. Daar praten ze tenminste nog Nederlands met een zo'n accent, waar ik me soms wel eens aan erger maar goed x)

    Ik ga naar Schotland <3


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Wat is Kos? :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik ga eerst vier dagen naar Parijs en daarna nog een week ergens in de Dordogne naar een camping(H)
    Samen met mijn ouders en mijn beste vriendin


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ik ga naar Porec -> Kroatië (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Defensive schreef:
    Wat is Kos? :x

    Een eiland bij Griekenland.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wij gaan zoals altijd waarschijnlijk weer eens niet op vakantie...

    Fragile schreef:
    Wij gaan zoals altijd waarschijnlijk weer eens niet op vakantie...


    Me2.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Waarschijnlijk niet. Tenzij mijn vader ergens deze maand weer een baan krijgt xd Maar daar reken ik maar niet op..

    Ik ga als het goed is wel meehelpen met het vakantiespel ;D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    26 dagen Frankrijk..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik ga een week naar de Ardennen op zomerkamp :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mallorca. Damn, ik haat familievakanties (die van ons zijn echt erg. 6 uur je bed uit. "kom we gaan fijn fietsen voor het ontbijt." )


    Alis volat propriis