• Ik zag dus gister een filmpje van mezelf, en een paar vrienden. Toen we dronken waren. We probeerden en boom in de fik te steken :'D Echt fucking dom, maar ik weet dus echt niet meer wanneer dat gebeurd is.
    + een vriend van me zegt dat 'ie seks met me heeft gehad toen ik dronken was. Waar ik ook niks van geloof, maar hij blijft het volhouden.
    Echt raar :'D

    Anyway.

    Heb jij wel eens iets gedaan toen je dronken was, wat je achteraf niet meer wist en/of terugzag :'D?

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 20:17 ]

    JongEnBlond schreef:
    Thank God nee zeg.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nope, ben 15.

    TheBoss schreef:
    Ben nog nooit dronken geweest, zou het wel eens willen worden :']


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb nog nooit gedronken, eigenlijk. x'D ik bedoel, wel eens een slokje, maar niet genoeg om dronken te worden. Waar ik best wel blij mee ben, want het lijkt me nogal gênant.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ja. (krul) Maar dat verhaal is gewoon nogal beschamend voor mezelf haha.


    -

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Iewol, dat muft hard.
    Ik kreeg mijn fiets niet van het slot, waardoor ik een vreemde zijn hulp moest gaan inroepen, maar ik krijg die fiets NOOIT los D:
    Iedereen dacht dat ik dronken was, maar dat was ik toen [nog] niet D:
    Ik krijg die fiets nooit los D:


    haahahaa :'D.
    Fietsen als je dronken bent is ook gewoon kut trouwens. Of achterop zitten bij iemand die dronken is, auw.

    Nog nooit dronken geweest, en ben nog 12 :$

    Haha, ellen bomenaffikker XD
    und nein


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Haha ja, toen ik bij mijn ex bleef slapen, die beweert nu ook allemaal dingen waarvan ik niet weet of het nou waar moet zijn of niet :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    toen ik dronken was zei ik alleen maar ''ik moet wel naar het potje'' fail


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Ruocco schreef:
    Haha ja, toen ik bij mijn ex bleef slapen, die beweert nu ook allemaal dingen waarvan ik niet weet of het nou waar moet zijn of niet :')


    Dat is vervelend he :'D

    Nou meid, ik vind je nu wel echt stoer hoor.

    Anyway, nope. Geen filmpjes. Alleen verhalen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Perish schreef:
    (...)

    haahahaa :'D.
    Fietsen als je dronken bent is ook gewoon kut trouwens. Of achterop zitten bij iemand die dronken is, auw.

    Ik heb daar echt nooit last van.. ik kan altijd gewoon fietsen :'D Althans, ik ga niet op mijn bek, laat ik het zo zeggen


    Everything means nothing, if I ain't got you.