• Ik snap het echt niet waarom jullie hem haten ?
    Volgens mij is hij zo erg geinspereerd in Justin Bieber dat hij de vlaamse wilde zijn.

    Dit is gewoon mijn mening die ik even wilde uiten. Ik ben geen hater ofzo maar ik vind het sneu voor hem hoeveel haat hij krijgt omdat zijn droom is 'uitgekomen' Vlaamse Bieber zijn
    Eigenlijk zoals de echte Bieber.

    Ik ken hem helemaal niet. Maar ik begrijp dat hij een soort Vlaamse Justin Bieber is? Nou ja, er zijn zo veel Justin Biebers, dus als hij door is gebroken is dat gelukkig toeval voor hem.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Soundeffect schreef:
    Ik vind hem fake. Waarom mensen nadoen? Verzin zelf iets leuks of zo. Wees creatief.


    I solemny swear i am up to no good

    Toen ik de eerste keer van hem hoorde was dat in een interview waaruit ik hem echt erg onsympathiek vond. Hij had het heel de tijd over meisjes. Over dat ze zeiden dat hij mooi was, dat hij fans had, dat hij dat leuk vond, dat hij een vriendin wou... etc. En ja, daar kon ik gewoon niet tegen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sorry, maar zijn ego is nu al groter als zijn carrière ..


    Save me from myself.

    Ik haat hem omdat:
    Hij niet kan zingen.
    Hij Justin Bieber wil nadoen.
    Ik Justin Bieber vreselijk vind.
    En omdat hij denkt dat hij goed is.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Square schreef:
    Ik ken hem helemaal niet. Maar ik begrijp dat hij een soort Vlaamse Justin Bieber is? Nou ja, er zijn zo veel Justin Biebers, dus als hij door is gebroken is dat gelukkig toeval voor hem.

    Gelukkig toeval? Als zijn stiefpa geen acteur was, had niemand ooit van'm gehoord (:


    Save me from myself.

    Ik ken hem niet...:X
    Oke ik heb hem opgezocht en ik vind hem ook wel fake. Hoezo andere mensen nadoen, verzin zelf iets origineels? xD

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 19:07 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Lieverd, zoiets heet geen inspiratie meer. :'D Hij heeft het gehele nummer gekopieerd, plus zijn looks en zelfs die stomme smirk op zijn face :'D xD Maarja, I don't care. Hate both.


    ars moriendi

    humpf,. wth is Ian Thomas,.. mr jh als t iets met Biebermans te maken heeft haak ik af ;]


    Only those who listen can hear

    Major schreef:
    Die jongen heeft het goed bekeken. Mij maak je niet wijs dat hij in Justin Bieber veranderd is omdat hij zo'n Bieberfan is. Hij neemt gewoon wat op dit moment razendpopulair is en kopiëert het. Daar is geld aan te verdienen en de wijven dansen naar zijn broek.

    Precies. Ofja, wijven. Eerder kwijlende meisjes van 13.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 19:07 ]


    ars moriendi

    Het is gewoon allemaal zo 'makkelijk', een liedje vertalen naar het Nederlands, dan ineens een videoclip enz.
    Niet dat ik iets tegen hem heb.


    None but ourselves can free our minds.

    Caribbean schreef:
    Omdat ik Just-in Bieber erg vind? Vandaar mag ik dat gastje niet. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    2D schreef:
    Ik haat hem omdat:
    Hij niet kan zingen.
    Hij Justin Bieber wil nadoen.
    Ik Justin Bieber vreselijk vind.
    En omdat hij denkt dat hij goed is.


    Shoganai i ne~