• Ik snap het echt niet waarom jullie hem haten ?
    Volgens mij is hij zo erg geinspereerd in Justin Bieber dat hij de vlaamse wilde zijn.

    Dit is gewoon mijn mening die ik even wilde uiten. Ik ben geen hater ofzo maar ik vind het sneu voor hem hoeveel haat hij krijgt omdat zijn droom is 'uitgekomen' Vlaamse Bieber zijn
    Eigenlijk zoals de echte Bieber.

    Ik haat hem niet, ik vind hem gewoon een faker.


    Me so good.

    Omdat ik Just-in Bieber erg vind? Vandaar mag ik dat gastje niet. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind hem fake. Waarom mensen nadoen? Verzin zelf iets leuks of zo. Wees creatief.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik haat ian thomas niet ik kan hem niet af het zelfde als JB en zijn fans


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Eh..

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 20:10 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Geïnspireerd zijn is iets compleet anders dan iemand compleet nadoen.
    Ik vind het gewoon dom als je bekend wordt door iemand anders na te doen, in plaats van echt zelf origineel te zijn. (:

    Soundeffect schreef:
    Ik vind hem fake. Waarom mensen nadoen? Verzin zelf iets leuks of zo. Wees creatief.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ecstasy schreef:
    Geïnspireerd zijn is iets compleet anders dan iemand compleet nadoen.
    Ik vind het gewoon dom als je bekend wordt door iemand anders na te doen, in plaats van echt zelf origineel te zijn. (:

    Caribbean schreef:
    Omdat ik Just-in Bieber erg vind? Vandaar mag ik dat gastje niet. (:


    Grappige woordspeling :')
    En tja, als mensen hem leuk vinden moeten ze dat doen, maar haten vind ik inderdaad wel een beetje ver gaan. Om je heen heb je ook wel jongens die graag zo'n idool zouden willen zijn maar de kans nou eenmaal niet krijgen, en haten we die? Nee, dus waarom zouden we Ian Thomas of Justin Bieber haten?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Die jongen heeft het goed bekeken. Mij maak je niet wijs dat hij in Justin Bieber veranderd is omdat hij zo'n Bieberfan is. Hij neemt gewoon wat op dit moment razendpopulair is en kopiëert het. Daar is geld aan te verdienen en de wijven dansen naar zijn broek.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    xSnoepjex schreef:
    Ik haat hem niet, ik vind hem gewoon een faker.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    ik haat hém persoonlijk niet, maar ik heb haat aan fakers. hij is zo fake, dat hij barbie er hyperrealistisch uit doet zien. en hij is trouwens stiefzoontje van, FYI, anders zou hij echt niet zo 'beroemd' geworden zijn.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Meh, hij kàn gewoon niet zingen, vind ik.
    En hij is gewoon beroemd geraakt omdat zijn stiefvader toevallig bekend is en hij een beetje lijkt op een superster, wauw.
    Zo kunnen er nog veel bekend raken zonder dat je hoeft te kunnen zingen...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben gewoon te oud voor zulke gastjes.


    No growth of the heart is ever a waste

    Defensive schreef:
    (...)

    Grappige woordspeling :')
    En tja, als mensen hem leuk vinden moeten ze dat doen, maar haten vind ik inderdaad wel een beetje ver gaan. Om je heen heb je ook wel jongens die graag zo'n idool zouden willen zijn maar de kans nou eenmaal niet krijgen, en haten we die? Nee, dus waarom zouden we Ian Thomas of Justin Bieber haten?


    Ik heb niet gezegt dat ik hem haat, ik mag hem niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking