• I let my walls come down, for you.
    I warned you that I was dangerous.
    But you promised me, no matter what, to stand by me every day of your life.
    "Your soulmate 'till I die." You said.
    Then you were gone.
    I searched for you everywhere.
    I never found you again.
    You lied.
    Now, I'm a wreck and my life goes on.
    Days, months, years, centuries.



    Sleepless things.

    Het verhaal gaat over Haley Cannes Lavendria, ook wel Halles genoemd. Ze is 17 jaar, al eeuwen lang. Ze eet, drinkt en bezuipt haar zoals iedere tiener, maar dit voldoet niet aan haar behoeftes. Er is maar één ding dat haar in leven houdt, bloed.
    Exact 100 jaar geleden had ze haar geheim blootgelegd aan dat ene meisje/jongen. Ze hield van haar/hem, ze/hij was haar soulmate. Zij/Hij bracht betekenis aan Haley haar leven, aan haar bestaan. Alleen was zij/hij niet als Haley, zij/hij was sterfelijk en dus niet voor altijd. Op een dag verdween ze/hij, zomaar. Haley bleef alleen achter, gebroken.
    Ze moest verder zonder haar/hem. Wat brengt de toekomst?


    Rollen:
    . Vampier die wraak wilt nemen op Haley.
    # Echoes: Emma
    . Soulmate die verdwenen is, getransformeerd is en in de ban is van de wraakzuchtige vampier.
    # Eurydice: Stacey
    . 2x Klasgenoten die Haley mogen & later getransformeerd worden.
    # Dumbledore: Mitchell
    # xMagnifique: Chloë

    . 1 Klasgenoot die heel achterdochtig is.
    #

    Info:
    . Rol:
    . Voornaam:
    . Achternaam:
    . Volledige naam:
    . Leeftijd:
    . Uiterlijk + Foto:
    . Karakter:
    . Familie situatie:
    . Gave (Enkel voor de vampiers en de vampiers in wording):
    . Extra's:


    De beste, niet de eerste.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 21:52 ]


    Forlife.

    Ik wil ook wel een rol invullen, maar dat kost me nogal veel tijd en ik heb morgen en overmorgen proefwerken waar ik veel voor moet leren, dus hij komt dan pas overmorgen. Is dat goed?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Ik wil ook wel een rol invullen, maar dat kost me nogal veel tijd en ik heb morgen en overmorgen proefwerken waar ik veel voor moet leren, dus hij komt dan pas overmorgen. Is dat goed?

    Geen probleem, ik zal wachten met het kiezen van rollen. (;
    Succes met je proefwerken!


    Forlife.

    Info:
    . Rol: Vriendin die Haley mag en getransformeerd word :)
    . Voornaam: Noah
    . Achternaam: Greys
    . Volledige naam: Noah Samira Amelia Joan Greys
    . Leeftijd: 17 {bDay 28-12}
    . Uiterlijk + Foto: Foto
    . Karakter: Is erg nieuwsgierig en spontaan bij mensen die ze goed vertrouwd. Draagt littekens van haar verleden met zich mee als het gaat om mensen vertrouwen. Ze werd gepest en afgedankt toen ze nog jong was en is bang dat dit weer gaat gebeuren in sommige situaties. Verder is ze een luisterend oor en echt te vertrouwen. Haar vriendinnen kunnen alles bij haar kwijt. Haar nieuwsgierigheid kan haar soms in de problemen brengen maar ze lult zich er vaak wel uit. Soms kan ze fel reargeren en ze is ook enorm koppig. Als zij ervan overtuigd is, is het moeilijk om haar van datgene af te brengen.
    . Familie situatie: Woont in een opvanggezin. Haar vader was jong overleden en ze was misbruikt door haar moeder, die haar naar bed liet met andere, oude mannen. Ze heeft een jaar of 2 terug de kans gehad om te ontsnappen en dat heeft ze ook gedaan. Ze mag haar opvangouders wel, maar voelt geen echte liefde voor ze.
    . Gave (Enkel voor de vampiers en de vampiers in wording): Best wel rare gave. Ze kan weens van gedaante (inc. haarzelf) laten veranderen.
    Bij een shapeshifter (weet niet of ze voor gaan komen) Lukt het niet.
    Bij een mens lukt het alleen maar in 1 dier/persoon.
    Bij een vampier lukt het helemaal.
    . Extra's: Is de hele tijd met haar haar aan het klooien en is ook helemaal iPhone-verslaafd.


    We'd be forever young, think of it!

    . Rol: Vampier die wraak wil
    . Voornaam: Emma
    . Achternaam: Hellwood
    . Volledige naam: Emma Marie Hellwood
    . Leeftijd: Ze ziet eruit alsof ze 20 is maar eigenlijk is ze 100.
    . Uiterlijk + Foto:


    Emma heeft lange goudblonde haren tot op haar onderrug. Ze draagt ze altijd los,behalve de lokken op haar voorhoofd. Daar maakt ze steeds een franse vlecht mee die ze rond haar hoofd vlecht als een soort kroon. Haar ogen hebben een onnatuurlijke blauwe kleur die je ziel lijken te lezen. Haar huid lijkt wel porselein,zo wit en gaaf is ze. Haar lippen hebben een zachtroze kleur waardoor het lijkt alsof ze lippenstift op heeft wat niet zo is. Ze draagt meestal prachtige lange jurken met een rode bontjas die je op de foto ziet. Zo kan ze naïeve jongens gemakkelijk verleiden. Maar overdag draagt ze skinny's met een mooi topje en killerheels.
    . Karakter: Emma is koelbloedig en genadeloos,op alle vlakken. Tegenover haar prooien maar ook tegen de mensen die zich haar vrienden noemen. Ze gebruikt je maar eens je nutteloos voor haar bent,dumpt ze je alsof je een stuk zwerfvuil bent. Jongens vallen als een blok voor haar,meisjes benijden haar en ouders waarschuwen hun kinderen voor haar. Zij is het meisje dat iedereen wil zijn.
    Je zou denken dat er ergens diep binnen in haar een zwak plekje zit,maar dat is niet zo. Haar hart is van ijskoud steen. Behalve dan misschien op één puntje. (Zie extra)
    . Familie situatie: Emma woont alleen in een oud landhuis aan de rand van de stad. Het is volledig gemeubileerd in Victoriaanse stijl. Ze heeft een franse bulldog,genaamd Black Eye.
    . Gave (Enkel voor de vampiers en de vampiers in wording): Door één enkele oogopslag kan ze je hele verleden zien als een boek. Al je gedachten,je dromen,je herinnerringen,niets is geheim voor haar. Ze gebruikt haar gave vaak om mensen te manipuleren,te imponeren en soms zelfs te chanteren.
    . Extra's:
    Verleden: Honderd jaar geleden,voor ze getransformeerd werd,was er een jongen,Samuel. Ze hield zielsveel van hem,en ze waren verloofd. Tot hij op een dag leeggezogen werd door een vampier. Emma was ontroostbaar en ze zwoer om de dader te doden. Ze is toen naar een vampier gegaan om hem te smeken haar te transformeren. Sindsdien reist ze de hele wereld rond om de vampier die Samuel vermoord heeft,te vinden. Ze heeft haley in haar vizier gekregen en ze is vastbesloten haar te doden,ookal weet ze niet zeker of ze de moordenaar is.


    Ik hoop dat hij een beetje goed is ;D Als je de reden voor de wraak wil veranderen,doe maar gerust. Het popte gewoon in mijn hoofd.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    . Rol:
    Klasgenote
    . Voornaam:
    Stacey
    . Achternaam:
    Matthews
    . Volledige naam:
    Stacey Brianna Matthews
    . Leeftijd:
    17 jaar, ze is jarig op 28 juni
    . Uiterlijk + Foto:


    Stacey heeft een onschuldige uitstraling. Haar lichtgrijze ogen stralen eerlijkheid uit. De glimlach die altijd rond haar lippen speelt en haar tanden ontbloot is oprecht.
    Stacey heeft haar lange, donkerbruine haar vrijwel altijd losjes over haar schouders hangen. Haar haren reiken tot de onderkant van haar schouderbladen.
    Stacey is vrij klein voor haar leeftijd, ze haalt de een meter zestig net.

    Haar kledingstijl is ook opvallend en onschuldig. Ze draagt graag bloemenjurkjes en ballerinaatjes en doet vaak bloemen in haar haren. Ze houdt niet van winterse kleding, en doet in de winter dan ook vaak alsof het zomer is. "Als ik me kleed alsof het zomer is, wordt het eerder zomer." zegt ze dan altijd.
    . Karakter:
    Stacey is even onschuldig als ze er uit ziet. Ze heeft een vermogen om zich ongelooflijk goed voor dingen af te sluiten, iets wat ze bewust of onbewust altijd doet. Ondanks haar leeftijd heeft ze amper levenservaring, en dat is wat haar onschuld in stand houdt.
    Ze is nog nooit verliefd geweest, en heeft dus ook nog nooit liefdesverdriet gehad. Ze heeft zich nog nooit aan iemand gehecht, en heeft dus ook nog nooit iemand gemist. Ze is eigenlijk niet bekend met gevoelens, en denkt er ook niet over na.
    Ze duwt als het ware al het leed en ongeluk uit haar leven. Ze laat het van zich afglijden zoals een regendruppel over een raam vlucht. Stacey trekt zich niets van al het leed aan. Een enkele keer is het echter voorgekomen dat dat haar niet lukte, dan verdrong ze het meteen en vergat het ook. Ze kan zich nu oprecht enkele aspecten uit haar jeugd hierdoor niet meer herinneren. Maar ze stoort zich er niet aan, wie niet weet, wie niet deert.

    Stacey heeft elke dag weer andere vrienden. Ze is zeer geliefd door haar vrolijkheid. Ze ziet altijd de zonnige kant, iets dat door velen wordt bewonderd. Iedereen gaat graag met haar om, en Stacey vindt het leuk om met iedereen te praten. Waarom zou je het bij een paar mensen die zich jouw vrienden noemen houden, als je ook met iedereen om kan gaan?

    Stacey is nergens lid van, behalve van de bibliotheek. Ze is daar regelmatig te vinden, maar niet om te lezen. Ze vindt het leuk om door de gangen te rennen of te huppelen en te kijken of iemand haar betrapt. Soms overtuigt ze iemand om mee te gaan, en spelen ze daar tikkertje.
    Verder is Stacey ook vaak in natuurgebieden te vinden. De heide vindt ze het leukst. Ze gaat daar heen, puur om er te zijn. Ze gaat dan op haar rug liggen en wolken tellen.
    Om de zoveel tijd neemt Stacey ook willekeurig treinen. Ze stapt op het station in de buurt op, stapt twee keer over en vermaakt zich dan in de stad of het dorp waar ze is uitgekomen.

    Kortom, Stacey denkt niet echt na over het leven en probeert er zoveel mogelijk van te genieten.
    . Familie situatie:
    Staceys gezin is een klein, gezellig gezinnetje. Haar moeder, Angelique, is huisvrouw. Stacey kan goed met haar opschieten, al sinds ze klein was. Als ze uit school komt, zit haar moeder altijd klaar met koekjes en thee. Ze praten, soms wel een uur, dan over hoe hun dag was. Ze hebben het echter alleen over opervlakkige dingen, niet over gevoelens. Zoals al eerder gezegd, Stacey weet eigenlijk niet eens wat gevoelens zijn.
    Haar vader, Brighton, ligt haar ook goed. Ze hebben dezelfde soort humor en kunnen elkaar nog vrolijker maken dan ze al zijn. Hij werkt veel, maar ze ziet hem alsnog elke avond wel. Vroeger kwam hij altijd nog een verhaaltje voorlezen, wat hij stiekem om de zoveel tijd nog wel eens doet. Waarom zou je opgroeien, als klein blijven veel leuker is?
    Stacey heeft ook nog een kleiner zusje, Abigail. Abigail kijkt heel erg tegen de mooie, vrolijke en geliefde Stacey op. Ze doet moeite om haar te imiteren. Ze komt dan ook altijd bij haar aankloppen als ze advies nodig heeft. Stacey vindt dat niet erg, integendeel, ze vindt het meisje schattig en helpt haar met alle plezier.
    Abigail:


    . Gave (Enkel voor de vampiers en de vampiers in wording):
    Stacey kan andere mensen verwarren, zonder ook maar een woord te zeggen.
    . Extra's:


    David heeft een kleine crush op Stacey. Stacey kijkt er echter totaal langs, iets wat David onzeker maakt en hij het haar niet durft te vertellen. Iets wat misschien ook wel goed is, aangezien Stacey niet verliefd is en dus ook niet op hem. Bovendien zou een liefdesverklaring haar gedachteloze, ongestoorde, onschuldige leventje kunnen verpesten.


    Hmmm.. Je hebt al vrij veel klasgenoten, zie ik. Maar ik had deze rol helemaal in mijn hoofd en alles, dus heb hem toch maar opgeschreven. Ik hoop dat je er toch wat aan hebt.. Anders mag je hem nog altijd voor een andere rol gebruiken, maar ik denk dat ze niet echt bij andere rollen past..

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 19:22 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Thanks, peeps.
    Ik zou alleen nog wat meer keus willen in de klasgenoot/klasgenote die achterdochtig is en een vrouwelijke Soulmate dat verdwenen is.
    Iedereen mag één of meerdere rollen invullen, ook van de andere, maar het liefst die twee. <3


    Forlife.

    Oh, mijne mag ook best de soulmate worden, als dat je beter uit komt (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Rol: Vampier die wraak wil.
    Voornaam: Santana
    Achternaam: Flynn
    Volledige naam: Santana Mill Flynn
    Leeftijd: Ze is gebeten toen ze 18 was en dat is nu 174 jaar geleden.
    Uiterlijk:


    Eens stond er een lach op haar slanke gezicht, maar sinds ze gebeten is, lacht ze niet zomaar meer. Alleen als ze nog geniet van het pesten van haar prooi of als ze iemand écht ouderwets ziet lijden. Het leven is ver uit haar felle, blauwe ogen vervaagt. Ze zijn nog steeds erg opvallend en mooi omringd door zwarte, lange wimpers. Haar huid staat nog steeds vol met liefelijk sproeten, op haar wangen en vooral rond haar neus. Buiten haar scherpe hoektanden, heeft ze een prachtig gebit, vol met rechte, witte tanden. Ze heeft lange, zwarte haren die redelijk vol zijn. Vaak hangen ze los over haar schouders heen of draagt ze ze vast met een gekleurd lint. Qua kleding is het niet erg bijzonder. Vaak jurkjes die ze erg vindt of steelt, maar ze ziet er nooit lelijk uit.
    Karakter: Santana is een perfectionist, en niet zo'n klein beetje ook. Zodra ze een prooi heeft, moet de manier van doden perfect zijn. Wanneer iets niet zo is, is het niet volmaakt. Als iets niet volmaakt is, moet het opnieuw. En als iets opnieuw moet, moet het meer overdreven. Dat is Santana's formule voor perfectie. Ze is een hoogbegaafde, betweterige jongedame. Ze weet het altijd beter, sneller en uitgebreider. Ze trapt niet zomaar in een trucje van een ander en ze weet mensen gemakkelijk te doorgronden. Niemand weet waar deze dingen allemaal vandaan komen, omdat Santana eigenlijk niets positiefs in haar karakter heeft. Geen liefelijkheid, sociale contacten, gewoon niets.
    Familie situatie: Santana woont samen met haar ouders, beiden vampiers, in een grote villa buiten de stad. Hier halen ze vaak mensen heen en hebben ze 's avonds weer lekker te eten. Santana is bijna nooit thuis, haar ouders ook niet. Er loopt wel één bediende rond, Jamelon. Een oude, maar trouwe man. Hij is een mens, maar de vampiers vormen geen dreiging voor hem. Hij heeft Santana vrijwel opgevoed en hij steunt de drie in alle tijden. Vreemd genoeg hebben de vampiers des huize ook geen behoefte aan zijn bloed.
    Gave: Santana kan onzichtbaar worden.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rollen zijn bijna compleet.
    Thanks peeps.
    Maar ik heb echt nog die laatste rol nodig.
    Hup, hùp <3


    Forlife.

    Ik wil hem morgen nog wel voor je invullen ;D


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Het eerste deeltje staat erop.
    Klik.
    <3


    Forlife.