• Ben ik nou de enige die super zenuwachtig is voor het concert vanavond? oke het is mijn eerste concert maar als nog. mijn zus die is heel chill bezig en aan het doen, een vriendin van mij ook en ik ben de enige die helemaal zenuwachtig is. of zijnj er nog quizl;ettertjes die smane met mij zenuwachtig kunnen zijn?

    edit: oke, ik dacht het is wel duidelijk omdat het bij het forum justin bieber staat maar iok heb het dus over het concert van justin bieber.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 12:58 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik ga er niet heen. Maar volgens mij is het wel normaal als je een beetje zenuwachtig bent.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 13:07 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Oh, ik ben niet zenuwachtig want ik ga niet, maar believe me, als ik zou gaan, zou ik haast sterven van de zenuwen. :Y)


    wth.

    ik ga niet ben niet fan van hem.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ga woensdag in Antwerpen, ben nu al vet zenuachtig!

    Ik ga niet, maar ik denk dat ik ook wel een paar zenuwen zou voelen.


    Everything is worse without music.

    Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, maar dan is het straks vast alleen meer leuker :Y)
    veel plezier met gaan^^


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Je bent niet de enige, als ik eerlijk mag zijn ben ik zo zenuwachtig als wat. (krul)


    They were never in fact homeless

    ik kan niet gaan. dusja..........

    Ik ga niet heen, maar ik heb altijd dat als ik na een concert ga, ik vet zenuwachtig wordt :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Is het vandaag misschien in Nederland wist ik niet

    Je bent niet de enigste Ik was ook Zenuwachtig voor mijn concert van Lady Gaga het was ook mijn eerste groot concert


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik zou ook zenuwachtig zijn, omdat het dan ook mijn eerste concert zou zijn enzo. Maar ik ga niet dus.

    Ik ga niet maar ik kan het me voorstellen dat je zenuwachtig bent!
    Veel plezier vanavond! (A)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Echo schreef:
    Ik ga er niet heen. Maar volgens mij is het wel normaal als je een beetje zenuwachtig bent.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik hou niet van bieber,Vind het maar een aandacht trekkertje.
    Nja met andere woorden ik ga niet.
    Maar volgends mij is dat gewoon normaal hoowr.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Áls ik vanavond zou gaan, dan zou ik het inderdaad ook besterven van de zenuwen. Ik zat vanochtend echt al: 'Aaah hij rijdt vanuit Duitsland zo ong. langs mijn huis!'. ghehe. ;3


    It's time to be happy again.