• Wat is het laatste paar schoenen die jij hebt gekocht?
    Show me, bitte! :9~


    Dit zijn de mijne, lol. Gister gekocht. :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hush schreef:
    (...)
    Ik ken het, en ik haat het al helemaal als mensen me er op wijzen dat ik zo klein ben. Daar is mijn broer vooral heel goed in, maar gelukkig heb ik wel een grote mond.


    'Kleintje!'
    'He, dwerg!'
    'Awww, wat schattig!'
    'Hey, ukkie!'

    Etcetera ... I know the feeling.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    'Kleintje!'
    'He, dwerg!'
    'Awww, wat schattig!'
    'Hey, ukkie!'

    Etcetera ... I know the feeling.

    Of even over je hoofd aaien, alsof je een klein kind bent. Of overal tje achter zeggen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Horan schreef:

    Precies dezelfde in het bruin :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Hush schreef:
    (...)
    Of even over je hoofd aaien, alsof je een klein kind bent. Of overal tje achter zeggen.


    Mijn baas heeft daar ook altijd zo'n leuke voor, 'Als grote mensen praten ... '
    Ugh. -.-
    Of 'Wacht maar kleintje, daar kun jij toch niet bij.'

    Al moet ik dan een ladder pakken en het laatste stuk springen, ik zal er hoe dan ook zelf bijkomen!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Mijn baas heeft daar ook altijd zo'n leuke voor, 'Als grote mensen praten ... '
    Ugh. -.-
    Of 'Wacht maar kleintje, daar kun jij toch niet bij.'

    Al moet ik dan een ladder pakken en het laatste stuk springen, ik zal er hoe dan ook zelf bijkomen!

    Haha inderdaad, maar grote mensen kan je niet pesten met hun lengte..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Haha inderdaad, maar grote mensen kan je niet pesten met hun lengte..


    Jawel hoor. Alleen heb je beperktere mogelijkheden. -sif-
    En ik lach ze ook altijd heel hard uit als ze vallen en me 'gepest' hebben, omdat ze een veel hardere smak maken als ik met mijn korte pootjes. [Leuk om in te wrijven.]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 20:40 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Jawel hoor. Alleen heb je beperktere mogelijkheden. -sif-
    En ik lach ze ook altijd heel hard uit als ze vallen en me 'gepest' hebben, omdat ze een veel hardere smak maken als ik met mijn korte pootjes. [Leuk om in te wrijven.]

    Zo had ik er niet eens bij nagedacht. Haha.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    RVertonghen schreef:



    Let niet op mijn trainingspak/haar.
    Ik heb net gevoetbald.


    Die met blauwe bloempjes (:


    Love? No. I prefer cats.

    Cloudburst schreef:



    Net online overgekocht van iemand op een site waar iedereen spullen te koop kan zetten die hij/zij niet meer draagt. (:

    Jezus, die zijn echt heel mooi <3333


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Geen idee eigenlijk. Mijn blauwe Vans denk ik.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Blaine schreef:
    (...)
    Jezus, die zijn echt heel mooi <3333


    Laat Jezus erbuiten. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    een soort zwarte kisten maar ze hebben zegmaar niet z'n grote voet.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3


    Firm believer of all that is magic

    ehm.. Bij de Primark, het zijn van die open rieten sleehakken. Lichtblauw met bloemetjes. Ik draag ze alleen niet want ik bewaar ze voor st tropez xd.


    To infinity and beyond •

    Ik denk toch echt dat dat mn snowboard schoenen waren :Y)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.