• Wat is het laatste paar schoenen die jij hebt gekocht?
    Show me, bitte! :9~


    Dit zijn de mijne, lol. Gister gekocht. :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hush schreef:
    (...)
    Je hebt vast geen maat 36 :Y) Maar anders mag je ze hebben.


    Niet echt, nee. ):
    39 (soms zelfs 40). ):


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Niet echt, nee. ):
    39 (soms zelfs 40). ):

    Kleine voeten hebben is ook geen pretje hoor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Niet echt, nee. ):
    39 (soms zelfs 40). ):


    heb ik ook hoor :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb het laatst nieuwe zwarte All Stars gekocht, mijn oude waren helemaal op. Ik wil ook nog nieuwe Vans kopen, zodra ik er geld voor heb!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Deze

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 19:32 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"



    Net online overgekocht van iemand op een site waar iedereen spullen te koop kan zetten die hij/zij niet meer draagt. (:

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 19:33 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hush schreef:
    (...)
    Kleine voeten hebben is ook geen pretje hoor.


    Maar ik ben klein, dus dan is grote voeten hebben niet erg mooi. :'D
    Mijn zus is maar een paar cm groter en heeft maar maatje 37.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 19:35 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Niet echt, nee. ):
    39 (soms zelfs 40). ):

    En ik heb 41 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sadistic schreef:
    (...)

    Maar ik ben klein, dus dan is grote voeten hebben niet erg mooi. :'D
    Mijn zus is maar een paar cm groter en heeft maar maatje 37.

    Ik dat opzicht passen mijn voeten prima bij mijn lengte, ook al zou een paar centimer erbij geen probleem voor me zijn. Lang leve hakken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Ik dat opzicht passen mijn voeten prima bij mijn lengte, ook al zou een paar centimer erbij geen probleem voor me zijn. Lang leve hakken.


    Haha, ja ik ben te vroeg gestopt met groeien. Ben sinds m'n 10e of 11e nog maar 2 cm gegroeid. :'D
    Anders had ik rond de 1.75 moeten worden. ):


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Haha, ja ik ben te vroeg gestopt met groeien. Ben sinds m'n 10e of 11e nog maar 2 cm gegroeid. :'D
    Anders had ik rond de 1.75 moeten worden. ):

    Ik ben jammer genoeg ook blijven steken op 1.63. Maar het is vooral oneerlijk dat mijn zusje van 12 al 5 cm langer is, en we schelen 6 jaar. Maar je doet er niet zoveel tegen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Ik ben jammer genoeg ook blijven steken op 1.63. Maar het is vooral oneerlijk dat mijn zusje van 12 al 5 cm langer is, en we schelen 6 jaar. Maar je doet er niet zoveel tegen.


    Mijn zus is 8 jaar ouder en ook 1.63 geloof ik. Maar haar bouw is wel heel fijn en klein, ik heb echt de bouw en lengte aanleg van mijn vader (gehad), maar bleef ineens steken. Ben nu 1.58/59 en 19 ...
    Maar ach, kleiner is fijner!

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 19:50 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Mijn zus is 8 jaar ouder en ook 1.63 geloof ik. Maar haar bouw is wel heel fijn en klein, ik heb echt de bouw en lengte aanleg van mijn vader (gehad), maar bleef ineens steken. Ben nu 1.58/59 en 19 ...
    Maar ach, kleiner is fijner!

    Ik ben liever zo klein dan 1.89 zoals een vriendin van me. Dan vind je zelfs heel moeilijk een jongen die groter is. En ik wil toch wel een jongen die langer dan mij is, en gelukkig heb je geen jongens die zo klein zijn. ^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Ik ben liever zo klein dan 1.89 zoals een vriendin van me. Dan vind je zelfs heel moeilijk een jongen die groter is. En ik wil toch wel een jongen die langer dan mij is, en gelukkig heb je geen jongens die zo klein zijn. ^^


    Haha, mijn vriend zit rond de 1.87, dus een cm of 10 meer zou bij mij niet zo erg zijn. Maar gelukkig houd hij ook van klein, dus dat valt dan weer mee. 8D
    Het is alleen rot in drukke menigtes, omdat mensen zo makkelijk over je heen kijken, je niet opvalt en mensen sneller tegen je opknallen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Haha, mijn vriend zit rond de 1.87, dus een cm of 10 meer zou bij mij niet zo erg zijn. Maar gelukkig houd hij ook van klein, dus dat valt dan weer mee. 8D
    Het is alleen rot in drukke menigtes, omdat mensen zo makkelijk over je heen kijken, je niet opvalt en mensen sneller tegen je opknallen. :'D

    Ik ken het, en ik haat het al helemaal als mensen me er op wijzen dat ik zo klein ben. Daar is mijn broer vooral heel goed in, maar gelukkig heb ik wel een grote mond.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.