• Bril. En ik vind hem zelf superleuk alleen ik moet er nog aan wennen. Want zie alles wazig enzo.
    -foto komt nog-
    Iemand ook superblij om iets ofzo?

    Leuk voor je. :Y)
    Ik ben niet zo blij want mijn beste vriendin negeert me en ik moet nog heel veel leren voor mijn examens. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sorry ik kan je niet helpen ik heb geen bril


    I love you Irem

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik weet niet hoe lang ik met mijn bril moet doen..
    Heb hem nu een jaar en ik ben hem beu gezien, maar ja. Het zal waarschijnlijk ook nog een jaartje wachten worden

    Ja me moeder vind het ene dure grap wordne elke jaar nieuwe glzen van 200 euro en dan ook nog nieuwe montuur dus eht word nu elke jaar nieuwe glzan maar dan wel 2 jaar zelfe montuur lol

    Ik ben blij om gisteravond :9~


    -

    Genius schreef:
    Ik ben blij om gisteravond :9~

    Nu ben ik nieuwsgierig. Wat hebt ge gedaan

    Steampunk schreef:
    (...)

    Toen ik voor het eerst een bril had was mijn sterkte meteen -2,75, dus ik liep een week rond van 'WOOO alles is scherp!' en liep tegen alles aan voor ik eraan gewend was.

    Hahaha, maar ja. Dat is nog altijd niet wazig toch?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dreft schreef:
    (...)
    Ja me moeder vind het ene dure grap wordne elke jaar nieuwe glzen van 200 euro en dan ook nog nieuwe montuur dus eht word nu elke jaar nieuwe glzan maar dan wel 2 jaar zelfe montuur lol

    Ja, dat snap ik wel. Gelukkig moet ik niet om het jaar nieuwe glazen. Tenzij mijn ogen heel snel verslechteren..
    En je hebt toch redelijk 'goedkope' monturen nog?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Hahaha, maar ja. Dat is nog altijd niet wazig toch?


    Ja, dat klopt. Maar ik merkte wel dat mijn ogen in het begin steeds moesten scherpstellen, waardoor ik scherp, wazig, scherp, wazig, scherp, wazig zag.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja, dat snap ik wel. Gelukkig moet ik niet om het jaar nieuwe glazen. Tenzij mijn ogen heel snel verslechteren..
    En je hebt toch redelijk 'goedkope' monturen nog?

    Nope bij ons niet alleen maar boven 100 euro en dan glazen van 200 euro word 300 euro en dat elk jaar maar oke ik ben er blij mee . Maar het is ook van dat me ogen nog ontwikkelen ofzo dus dat ik daarom elk jaar nieuwe glazen moet

    Ik word blij DOOR Milow n_n


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ik heb een reuze strik gekocht voor in mijn haar =D


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Loveletters schreef:
    ik heb een reuze strik gekocht voor in mijn haar =D

    awh koeewwll

    Dreft schreef:
    (...)
    Nope bij ons niet alleen maar boven 100 euro en dan glazen van 200 euro word 300 euro en dat elk jaar maar oke ik ben er blij mee . Maar het is ook van dat me ogen nog ontwikkelen ofzo dus dat ik daarom elk jaar nieuwe glazen moet

    Jaa, dat is wel. Bij ons waren ook geen enkele onder de honderd. En dat voor een stom montuur.. Dat is wel raar? Hoe oud ben je dan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Jaa, dat is wel. Bij ons waren ook geen enkele onder de honderd. En dat voor een stom montuur.. Dat is wel raar? Hoe oud ben je dan?

    12 over 2maanden 13 lol

    Ik ben blij dat Lynn morgen weer terug komt ^^
    Hell yeah!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.