• Je kent het wel, je hebt een afbeelding in een bewerkprogamma gezet en wat dingen erin aangepast, je wilt 'm opslaan en om geen kwaliteit te verliezen doet je dat in .PNG/.png. Later ga je 'm op Quizlet uploaden en is het oh shit, tenminste dat heb ik dan. Nu heb ik zo'n programma gevonden waarbij je met je rechtermuisknop 'm kan converteren naar het juiste formaat, zonder kwaliteit te verliezen. (in ons geval .JPG/.jpg/.JPEG/.jpeg)
    ImageBadger
    (Wij zijn wel allemaal zo illegaal dat we wel snappen dat je de hele versie op sites als plunder/4shared/thepiratebay kan krijgen)

    Nouja, zie maar of je er wat mee doet, ik vond het in ieder geval wel handig en ik dacht ik deel het even met heel Quizlet. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat doe ik altijd gewoon met picnik, dan blijft de kwaliteit ook gewoon goed :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    Dat doe ik altijd gewoon met picnik, dan blijft de kwaliteit ook gewoon goed :'D

    Dat deed ik eerst ook altijd, maar ik vond het zo traag en ik ben nogal ongeduldig ahaha.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 14:37 ]


    *insert philosophical cringe expression here*