• Mijn vriendin en ik hadden afgesproken om half 2 bij de toys xl, er voor, bij het fietsen.
    Ik ben er 20 over 1, en heb fucking staan wachten tot 5 voor 2, toen dacht ik, ja hooi ik wacht niet langer.
    Ik heb vroeg opgestaan make-up en akkes gedaan, gedoucht, kleren uitgekozen, etc. en toen kwam ze niet opdagen.
    geweldig, wat ben ik nu chagrijnig. Ik moest een half uur fietsen en heb dus een uur gefietst en met het feit dat er niemand was ffuuuuck.
    Oh sorry ik moest mijn frustratie even kwijt hier.
    En we wonen ver van elkaar vandaan, dus we hadden daar afgesproken, hebben we wel eerder gedaan, dus ik zou niet weten waarom ze er niet zou moeten zijn. :/


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Springfield schreef:
    Ik zou ge-sms't hebben? :o
    Maar da's wel kut, ja.
    Da's vuil van haar dat ze niet eens wat laat weten!

    Zoals ik zei, mn' mobiel is dood.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    update; Zij of haar vriendin had iets gestolen bij de AH en ze moest daar heen, denk ik haast
    ._.[/1o]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 18:28 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    vet lullig, kon je dr niet smsen dan?


    Don't serch to love, love will find you.

    2D schreef:
    update; Ze had iets gestolen bij de AH en ze moest daar heen, ze heeft net gebeld.
    ._.


    gestolen bij de AH? okee..


    Don't serch to love, love will find you.

    FairyKiss schreef:
    (...)

    gestolen bij de AH? okee..

    Tsja, dat verstond ik.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    update; Ze had iets gestolen bij de AH en ze moest daar heen, ze heeft net gebeld.
    ._.



    Gezelligg o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you