• Mijn vriendin en ik hadden afgesproken om half 2 bij de toys xl, er voor, bij het fietsen.
    Ik ben er 20 over 1, en heb fucking staan wachten tot 5 voor 2, toen dacht ik, ja hooi ik wacht niet langer.
    Ik heb vroeg opgestaan make-up en akkes gedaan, gedoucht, kleren uitgekozen, etc. en toen kwam ze niet opdagen.
    geweldig, wat ben ik nu chagrijnig. Ik moest een half uur fietsen en heb dus een uur gefietst en met het feit dat er niemand was ffuuuuck.
    Oh sorry ik moest mijn frustratie even kwijt hier.
    En we wonen ver van elkaar vandaan, dus we hadden daar afgesproken, hebben we wel eerder gedaan, dus ik zou niet weten waarom ze er niet zou moeten zijn. :/


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Argh, daar kan ik ook echt niet tegen. Lullig voor je!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Misschien is er wat gebeurt thuis, of is ze het vergeten. Dan moet je haar bellen, en vragen waarom ze niet kwam opdagen. :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Misschien was ze gewoon te laat? Misschien had ze zelfs een goede reden. Heb je haar niet gesmst? Ik zou het haar niet zó kwalijk nemen.
    Mja, wel sneu voor je.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Sawtooth, mijn mobiel is dood, dus dat kon ik niet doen. :/
    en vergeten, wat een reden.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 14:28 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    MONSTERBEAR schreef:
    Misschien was ze gewoon te laat? Misschien had ze zelfs een goede reden. Heb je haar niet gesmst? Ik zou het haar niet zó kwalijk nemen.
    Mja, wel sneu voor je.

    25 minuten te laat is dan wel wat overdreven.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Misschien heeft ze je wel geprobeerd te bellen, en heb jij dat niet doorgehad omdat je mobiel leeg was? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    2D schreef:
    (...)
    25 minuten te laat is dan wel wat overdreven.

    Niet als ze een lekke band heeft ofzo.
    Niet meteen boos zijn,eerst uitzoeken wat er is. Ik snap je maar je heb alleen je zelf er mee. Het is wel niet leuk voor je.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ruocco schreef:
    Misschien heeft ze je wel geprobeerd te bellen, en heb jij dat niet doorgehad omdat je mobiel leeg was? :'D

    Tsja dat kan natuurlijk ook.
    Maar toch vind ik het niet leuk.
    Anders lag ik nog in bed tot 1 uur. >;c
    slaapbeest hier.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)
    25 minuten te laat is dan wel wat overdreven.

    Hm.. dat valt wel mee hoor.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dat is inderdaad wel lullig ja.. Maar het zou ook handig zijn als je telefoon gewoon was opgeladen. Misschien heeft ze gebeld om te zeggen dat ze later is omdat er iets gebeurt is?
    Hup, telefoon in die oplader! 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Clueless schreef:
    Dat is inderdaad wel lullig ja.. Maar het zou ook handig zijn als je telefoon gewoon was opgeladen. Misschien heeft ze gebeld om te zeggen dat ze later is omdat er iets gebeurt is?
    Hup, telefoon in die oplader! 8D

    Yeah dat is waar.
    Nouja ik zal de reden wel vragen als ze online komt lol.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Beu, dat is echt zwaar balen. :x Je moet maar aan haar vragen waarom ze er nie was. :')


    wth.

    lullig, hopen dat er een goede verklaring voor is.


    It's amazing what you can hide, just by putting on a smile.

    Ik zou ge-sms't hebben? :o
    Maar da's wel kut, ja.
    Da's vuil van haar dat ze niet eens wat laat weten!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    oh dat haat ik ook altijd.


    it's so empty living behind these castle walls